کد خبر: 1364937
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۸
برلین: ترامپ مقصر بسته شدن تنگه هرمز است وزیر دفاع آلمان در مصاحبه‌ای، دونالد ترامپ را مقصر بسته شدن تنگه هرمز دانست.

جوان آنلاین:  بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان امروز یکشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی ARD اعلام کرد: باز شدن تنگه هرمز یا بهتر است بگوییم عبور امن از آن، به نفع اروپا، به نفع تأمین انرژی و بهبود اقتصادی ما است.

وزیر دفاع آلمان در این باره اضافه کرد که هرگونه توافقی برای بازگشایی این تنگه به حمایت ایران و عمان نیاز دارد.

وی در این خصوص اضافه کرد که ترامپ مقصر انسداد تنگه هرمز است.

برچسب ها: برلین ، ترامپ ، تنگه هرمز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار