جوان آنلاین: از وزارت اقتصاد، سید علی مدنیزاده در جریان این بازدید از زحمات مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و کارکنان بانک سپه پس از حملات سایبری دشمن به این بانک در احیا و از سرگیری خدمات بانک در فاصلهای کوتاه، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: مجموعه بانک سپه در ایامی که کشور درگیر جنگ تحمیلی و حملات ناجوانمردانه دشمن قرار داشت، منشأ خدمت بزرگی به کشور بود و باوجود آسیبهای جدی به زیرساختها، از ایجاد بحران در میان سپردهگذاران و جامعه بزرگ مشتریان خود، جلوگیری کرد.
مدنیزاده از مسئولان بانک سپه خواست، به طور نظاممند و برنامهریزیشده، تجربیات خود در عبور موفق از حملات شدید دشمن به زیرساختهای این بانک و مدیریت هوشمندانه بحران مذکور را به سایر بانکها انتقال دهند.
عباس مرادپور معاون امور، بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی در جریان این بازدید، با اشاره به عبور موفق بانک سپه از چندین مرحله بحرانی در یکی دو سال اخیر، از جمله ادغام بانکها و مؤسسات مالی نظامی در این بانک، تهدید امنیتی در ابتدای سال جاری و نیز حمله سایبری جدی دشمن در جریان جنگ اخیر، تلاش بیشائبه، سرعت در عمل و تصمیمگیری کارکنان و بهویژه بخش فناوری اطلاعات و امنیت این بانک را در از سرگیری خدمات خود ستود.
آیتاله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در جریان این بازدید، گزارشی از اقدامات و برنامههای این بانک پس از حمله سایبری به آن در خصوص احیای اطلاعات هویتی و سپردههای مشتریان، راهاندازی مجدد عابربانک، همراه بانک، پرداخت حقوق کارکنان خود و نیروهای مسلح با همکاری بانک مرکزی و... ارائه داد.
وزیر اقتصاد در جریان این بازدید از مرکز داده، میز امداد شعب، حوزه عملیات پشتیبانی و فناوری و مرکز تماس مشتریان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آن قرار گرفت.