کد خبر: 1231207
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مقصد بعدی چند روز دیگر اعلام می‌شود
به نوشته روزنامه لو پاریزین، امباپه درباره تیم بعدی‌اش گفته است: «آنچه در پاری‌سن‌ژرمن داشتم در هیچ تیم دیگری پیدا نخواهم کرد. با این حال باید تأکید کنم آنچه در انتظار من است زیبا خواهد بود. تنها چند روز دیگر تیم جدیدم را اعلام می‌کنم و در زمان مناسب نامش را می‌گویم
حامد قهرمانی

 جوان آنلاین: کیلیان امباپه با قهرمانی پاریس را به مقصد بعدی دنیای فوتبالش ترک کرد. شنبه شب در فینال جام حذفی فرانسه پاری‌سن‌ژرمن به مصاف لیون رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یافت تا ستاره جوان فرانسوی‌ها با دست پر فوتبال فرانسه را ترک کند. امباپه هرچند نتوانست در این بازی گلزنی کند، اما با جام قهرمانی مقابل هواداران پاریسی از آن‌ها خداحافظی کرد. ستاره پاری‌سن‌ژرمن با ابراز خوشحالی از اینکه با جام از این تیم خداحافظی می‌کند، گفت به‌زودی تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد. 
به نوشته روزنامه لو پاریزین، امباپه درباره تیم بعدی‌اش گفته است: «آنچه در پاری‌سن‌ژرمن داشتم در هیچ تیم دیگری پیدا نخواهم کرد. با این حال باید تأکید کنم آنچه در انتظار من است زیبا خواهد بود. تنها چند روز دیگر تیم جدیدم را اعلام می‌کنم و در زمان مناسب نامش را می‌گویم.» امباپه روز‌های درخشانی را با پاری‌سن‌ژرمن تجربه کرد و آمار خیره‌کننده‌ای را از خود به جا گذاشت. او در ۳۰۸ بازی توانست ۲۵۶ گل به ثمر برساند و ۱۰۸ پاس گل هم بدهد. این بازیکن شش قهرمانی در لیگ فرانسه، چهار قهرمانی در جام حذفی، سه قهرمانی در سوپرجام و دو قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه را با پاری‌سن‌ژرمن به دست آورد و یک‌بار هم با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد، اما نتوانست جام را بالای سر ببرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار