کد خبر: 1224352
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جوان آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع همکاری نیرو‌های مسلح و دستگاه دیپلماسی به غرور ملی برای همه ایرانیان و شکست امریکا و اسرائیل در نشست شورای امنیت و در میدان نبرد ختم شد و همکاری میدان و دیپلماسی منجر به پیروزی ایران در شورای امنیت شد. 
ابوالفضل عمویی در گفتگو با ایرنا درباره نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل که عصر یک‌شنبه به وقت محلی با هدف بررسی پاسخ ایران به حمله رژیم غاصب اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، گفت: در این نشست به درستی و دقیق مواضع جمهوری اسلامی ایران از سوی نماینده ایران در سازمان ملل تشریح و به جنایات رژیم صهیونیستی در شش ماه گذشته که منجر به کشتار نزدیک به ۳۵ هزار فلسطینی در نوار غزه شده، اشاره شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایران در دمشق اضافه کرد: آن زمان شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره این اقدام صهیونیست‌ها موضع مشخصی اتخاذ نکرد و حاضر به محکوم کردن رژیم صهیونیستی نشد. از طرفی در پاسخ جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست‌ها، بسیاری از کشور‌ها از جمله روسیه و چین در شورای امنیت از این اقدام دفاع کرده و آن را حق مشروع ایران نامیدند. عمویی ادامه داد: از طرفی جمهوری اسلامی ایران بار‌ها به این موضوع تأکید کرده است که خواهان جنگ درمنطقه نیست و پایان حوادث تلخ در غزه را به پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه منوط می‌داند. چراکه خوی وحشی رژیم صهیونیستی باعث این اتفاقات در منطقه شده است. 
این نماینده مجلس عدم صدور بیانیه از سوی شورای امنیت سازمان ملل را نشانه حقانیت جمهوری اسلامی در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق عنوان کرد و گفت: وزارت امور خارجه برای پیگیری مباحث حقوقی و دیپلماتیک اقدامات مناسبی انجام داد و در مجموع همکاری نیرو‌های مسلح و دستگاه دیپلماسی کشور به غرور ملی برای همه ایرانیان و شکست امریکا و اسرائیل در نشست شورای امنیت و در میدان نبرد ختم شد. در مجموع همکاری میدان و دیپلماسی منجر به پیروزی ایران در شورای امنیت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار