کد خبر: 1223537
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که سه پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

جوان آنلاین: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز سه‌شنبه توانستند سه پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

به گزارش تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز شه‌شنبه تجمع نظامیان و تانک‌ مرکاوای رژیم صهیونیستی را در پادگان «دوویو» هدف حملات خود قرار داده و تلفاتی به نظامیان و تانک اسرائیلی وارد آورده است.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز سه شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی را پایگاه «جل العلام» هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز سه‌شنبه پایگاه «زبدین» ارتش رژیم صهیونیستی واقع در مزارع اشغالی شبعای لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار