کد خبر: 1212606
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه پس از سپری کردن مراحل درمانش به پنتاگون باز می‌گردد.

جوان آنلاین:  دو تن از مقامات آمریکایی عنوان کرده‌اند که قرار است «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا از روز دوشنبه برای ادامه وظایفش در سمت وزیر دفاع این کشور به پنتاگون بازگردد.

به گزارش فارس، این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که لوید آستین تحت تاثیر عمل جراحی ناشی از ابتلا به سرطان پروستات از حضور در پنتاگون ناتوان بود و ماجرای بستری شدن مخفیانه‌اش در بیمارستان در ماه دسامبر با حواشی بسیاری همراه شد.

پنهان‌کاری آستین در مورد وضعیت سلامت و موضوع بستری شدنش در بیمارستان کاخ سفید و کنگره آمریکا را غافلگیر کرده و حتی جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور نیز عنوان کرد، هیچ اطلاعی در باب بستری شدن آستین در بیمارستان نداشته است.

آستین ۷۰ ساله هنوز هم به طور علنی هیچ صحبتی در مورد وضعیت سلامتی‌اش نکرده است و در جریان نشست متحدان نظامی اوکراین که به صورت مجازی از خانه‌اش در ویرجینیای آمریکا در آن حضور پیدا کرده بود هم از اظهار نظر در این رابطه امتناع کرد.

اکنون موضوع بازگشت وی به پنتاگون در حالی مطرح می‌شود که پنهان‌کاری‌اش موج گسترده‌ای از انتقادات سیاسی را به همراه داشته است و جمهوری‌خواهان وی را به بی‌توجهی به وظایفش متهم کرده‌اند.

حتی برخی از جمهوری‌خواهان برجسته مانند دونالد ترامپ خواستار برکناری آستین از کارش شده‌اند با این حال بایدن عنوان کرده است همچنان به آستین اعتماد دارد.

وی در تاریخ ۱ ژانویه به دلیل عوارض ناشی از عفونت ادراری به بیمارستان بازگشت و بستری شد.

روز جمعه پرشکان آستین عنوان کردند که آستین به خوبی از پس درمان سرطان پروستات برآمده و انتظار می‌رود به مرور بهبودی کامل در این زمینه به دست آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار