کد خبر: 1208072
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
معاون هنری وزیر فرهنگ چهل و دومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی فرهنگ و هنر را آزمونی با کیفیتی بهتر و آبرومند نسبت به ادوار قبلی خود عنوان کرد.

جوان آنلاین: صبح امروز محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری از چهل و دومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی فرهنگ و هنر و اولین آزمون جامع فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور محمدحسین اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری و علی پناه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد تهران انجام شد از محل برگزاری در تهران انجام شد، نزدیک به ۴۵ هزار نفر در سراسر کشور به صورت حضوری در این آزمون شرکت کردند.

سالاری بعد از بازدید از این آزمون درباره کیفیت شیوه برگزاری آزمون بیان کرد: خوشبختانه و شکر خداوند متعال، چهل و دومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی فرهنگ و هنر دیروز و امروز در کل کشور به صورت همزمان با ۴۵ هزار نفر برگزار شد که باید آن را یک حد نصاب قابل قبول کرد. بر اساس سنجش‌هایی که همکاران من انجام داده‌اند این آزمون با حداقل خطا انجام می‌شود. بررسی‌های گوناگون و مختلف انجام شده که نفوذی در آزمون رخ ندهد.

معاون هنری وزیر گفت: باتوجه به احتمال بروز مشکلاتی در اینترنت و همینطور تلفن‌های همراه شرکت‌کنندگان، تعدادی رایانه و لپ‌تاب فراهم شده تا حاضران بتوانند از آن استفاده کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم با این تمهیدات آزمون کم خطا و آبرومندی خواهیم داشت. همینطور شخصاً در صحبت با افراد شرکت‌کننده از رضایت آنان هم از سرعت و همینطور از کیفیت سوالات و کیفیت آزمون مطلع شدم و اینکه آزمون نسبت به آزمون قبل از کیفیت بهتری برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار