کد خبر: 1199800
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
روزنامه عبری معاریو در گزارشی تأکید کرد که نیرو‌های صهیونیست از اضطراب، تنش و افسردگی ناشی از عملیات طوفان الاقصی رنج می‌برند.

جوان آنلاین: روزنامه عبری معاریو در گزارش خود تحت عنوان «اینگونه سربازان اندکی از واقعیت فرار می‌کنند» نوشت: صد‌ها سرباز و آواره برای فرار از استرس و افسردگی، با استفاده از عینک سه بعدی به واقعیت مجازی متوسل می‌شوند و با پرسه زدن در خیالات خود سعی می‌کنند از واقعیت دور باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاریو اضافه کرد که کارشناسان این نوع فعالیت را توصیه کرده‌اند تا به کاهش اضطراب و درمان آسیب‌های روانی در بین افراد آسیب دیده از نظر روحی و جسمی کمک کند.

طبق این گزارش، انجمن VR۴Good و مرکز Mahol Shalem در قدس اشغالی با ارائه اتاق‌های VR سیار این ایده را مطرح کرده‌اند.

به گفته معاریو، داوطلبان به هتل‌ها و پایگاه‌ها می‌آیند و یک مجتمع واقعیت مجازی ایجاد می‌کنند و آن را با محتوای متفاوت و متنوع، اعم از بازی‌هایی برای کودکان، سفر‌های دور دنیا، اجرای موسیقی و رقص و ... اداره می‌کنند.

این روزنامه با زیر تیتر «لطفا با آرام‌بخش‌ها خود را آرام کنید»، ادامه داد: با افزایش سطح اضطراب و استرس، نیاز به قرص‌های خواب‌آور و آرام‌بخش‌های رایج افزایش یافته است.

ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرده است که از زمان آغاز تهاجم زمینی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر، تعداد کشته شدگان آن به ۷۰ افسر و سرباز رسیده است.

علاوه براین یک روزنامه عبری دیگر فاش کرده است که تعدادی از سربازان اسرائیلی در جریان نبرد‌های نوار غزه بر اثر شلیک گلوله خودی کشته شده‌اند.

روزنامه هاآرتص نوشت: ارتش اسرائیل تایید کرد که از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه، موارد متعددی وجود داشته که در آن سربازان بر اثر شلیک نیرو‌های خودی کشته شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار