کد خبر: 1198362
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
شریفیان در دیدار با وزیر ورزش تأکید کرد؛
مهدی شریفیان نماینده مجلس در دیدار با وزیر ورزش بر ضرورت توجه ویژه به ورزش قهرمانی شهرستان اسلامشهر و توسعه زیرساخت‌های ورزشی تأکید کرد.
محمدرضاعباسی

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دیدار با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به ورزش قهرمانی شهرستان اسلامشهر، حمایت خاص از قهرمانان ورزشی این شهرستان را خواستار شد.

شریفیان با اشاره با کسب قهرمانی‌های مختلف المپیکی، جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران شهرستان اسلامشهر و لزوم ارائه مشوق‌های حمایتی به آنان، افزود: شهرستان اسلامشهر از لحاظ وجود استعدادها و قهرمانان ورزشی جزء اولین‌های کشور است و به همین خاطر نیازمند ارتقاء زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزشی است تا بیش از پیش در مسیر پرورش قهرمانان ملی موفق شود.

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: در ادوار گذشته پروژه‌های مختلفی همچون خانه جوان، زمين چمن مصنوعی چهاردانگه، سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی چیچکلو تعریف شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده که باید هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از آنها اقدام شود.

نماینده مردم شهرستان اسلامشهر با انتقاد از بی‌برنامگی متولیان ورزش در مدیریت ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر گفت: از جمله ظرفیت‌های خوبی که در اواخر دهه ۹۰ برای شهرستان اسلامشهر فراهم شد ورزشگاه هفت هزار نفری بود که متأسفانه به دلیل عدم رسیدگی و تأمین منابع مالی و نیروی انسانی با مشکلات متعددی در حفظ و نگهداری روبرو شد و در حال حاضر با حداقل ظرفیت به ورزشکاران تحویل داده شده است.

در پایان نیز شریفیان ضمن درخواست تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، از وزیر ورزش و جوانان برای بازديد از ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان دعوت بعمل آوردند.

در بخش دیگر این دیدار کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن اذعان به ظرفیت مطلوب شهرستان اسلامشهر در حوزه ورزش و جوانان و اعلام آمادگی برای مساعدت مادی و معنوی، دستورات لازم جهت رفع موارد مطروحه در جلسه را صادر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار