کد خبر: 1195494
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
اردوغان:
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: اسرائیل با حمایت اروپا و آمریکا علیه بشریت جنایت می‌کند.

جوان آنلاین: «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه بار دیگر با انتقاد از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه اعلام کرد: اسرائیل، بیمارستان دوستی که هدیه ما به برادرانمان در غزه بود را هدف قرار داد.

رئیس جمهور ترکیه در این خصوص ادامه داد: این موسسه بهداشتی حیاتی (بیمارستان دوستی ترکیه- فلسطین) که مرکز درمان بیماران سرطانی است، آخرین قربانی وحشی‌گری اسرائیل است.

«رجب طیب اردوغان» در ادامه اضافه کرد: اسرائیل با حمایت بی قید و شرط اروپا و آمریکا دقیقاً ۲۵ روز است که مقابل چشمان جهانیان دست به جنایت علیه بشریت می‌زند.

وی در ادامه اضافه کرد: جهان غرب به ویژه کشور‌های اروپایی بار دیگر در امتحان انسانیت در غزه مردود شدند. مجموع کمک‌های کشورمان که بخشی از آن به دست برادران غزه‌ای مان رسیده است به ۲۱۳ تن رسیده است.

«اردوغان» سپس خاطرنشان کرد: مذاکرات مان برای پاسخگو کردن عاملان جنایات جنگی در غزه در مقابل قانون ادامه دارد. از مدافعان حقوق آب شیرین که علیه قتل عام اسرائیل سخن نمی‌گویند، هیچ خیری به بشریت و جهان نمی‌رسد. در حملات مستقیم اسرائیل علیه غیرنظامیان تا امروز ۸ هزار و ۵۰۰ فلسطینی که بیشتر آن نوزادان، کودکان و زنان بودند، شهید شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار