کد خبر: 1195442
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تمجید از ورود نیرو‌های یمنی به جنگ در کنار مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از جهان عرب و اسلام خواست که اقدام موثری انجام دهند.

جوان آنلاین: دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: ما عملیات نیرو‌های مسلح یمن که رژیم صهیونیستی جنایتکار را با موشک‌های بالستیک و پهپاد هدف قرار داد، را می‌ستاییم.

به گزارش مهر، در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن آمده است: ما مواضع عبدالملک الحوثی که در کنار ملت فلسطین و آرمان فلسطین ایستاده را مورد تمجید قرار می‌دهیم. رهبر انصارالله در حرف و عمل ثابت کرد که در کنار امت اسلامی و موضوعات آن و مظلومیت آن علیه هیمنه و زورگویی آمریکا و اسرائیل است.

دفتر سیاسی انصارلله یمن بیان کرد: ما از جهان عرب و اسلام می‌خواهیم که به مسئولیت دینی و اخلاقی در قبال ملت فلسطین و کشتار جمعی که علیه آن روا داشته می‌شود، عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: ما بر حق ملت فلسطین و جنبش‌های جهاد و مقاومت و همه ملت‌های اسلامی در دفاع از فلسطین و مقدسات اسلامی تاکید می‌کنیم.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: ما ضمن تمجید از مقاومت در فلسطین، لبنان و عراق، بر ایستادگی در کنار آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن تاکید می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار