کد خبر: 1195020
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
رسانه‌های صهیونیستی از رهگیری موشک یمنی خبر دادند/ رژیم اسرائیل از آسمان عربستان دیگر استفاده نمی‌کند همزمان با ادعای رسانه های رژیم اسرائیل مبنی بر رهگیری موشکی از یمن در شمال دریای سرخ، شرکت هواپیمای العال این رژیم اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی از آسمان عربستان عبور نخواهد کرد.

جوان آنلاین: رسانه های رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه، ساعاتی بعد از آنکه رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که برای تحولات فلسطین اشغالی چند اتاق عملیات و هماهنگی تشکیل شده است، از رهگیری موشک یمنی خبر دادند.

به گزارش تسنیم، کانال 14 رژیم اسرائیل مدعی شد که این موشک در شمال دریای سرخ رهگیری شده است. همزمان شبکه المنار به نقل از رسانه های عبری گزارش داد که موشک یمنی از نوع بالستیک بوده است.

همزمان با اعلام این خبر، اردن از ایالات متحده آمریکا خواست سامانه های دفاعی پاتریوت بیشتری را برای دفاع از اردن در این کشور مستقر کند.

شرکت هواپیمایی العال اسرائیل پروازهای خود از فراز آسمان عربستان را لغو کرد.

رسانه های عبری از قول شرکت هواپیمایی رژیم اسرائیل (العال) گزارش دادند که به دنبال تحولات در غزه و فلسطین اشغالی این شرکت تصمیم گرفته است که از آسمان عربستان سعودی تا اطلاع ثانوی استفاده نکند و از مسیر قدیمی خود استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار