کد خبر: 1177952
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
عربستان سعودی امروز شنبه از تعیین سفیر جدید خود در فلسطین خبر داد که البته به صورت غیر مقیم و فوق العاده در اراضی اردن حضور خواهد داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، «نایف بن بندر السدیری» سفیر جدید عربستان سعودی در فلسطین امروز شنبه استوارنامه خود را تقدیم «مجدی الخالدی» مشاور امور دیپلماتیک رئیس تشکیلات خودگردان در مقر سفارت فلسطین در امان (پایتخت اردن) کرد.

این برای نخستین بار است که عربستان سعودی در فلسطین سفیر تعیین می‌کند. نایف بن بندر السدیری که سفیر عربستان سعودی در اردن نیز هست، قرار است به طور غیر مقیم و فوق العاده وظایف محوله به سفارت عربستان سعودی در فلسطین را نیز بر عهده داشته باشد.

مجدی الخالدی مشاور دیپماتیک رئیس تشکیلات خودگردان پس از دیدار با سفیر جدید عربستان سعودی در فلسطین، تاکید کرد: این اقدام مهم تاثیر بسزایی در تقویت روابط قوی و مستحکم میان دو ملت و دو کشور فلسطین و عربستان خواهد داشت.

وی همچنین از مواضع همیشگی ملت و مقامات عربستان سعودی در راستای حمایت از ملت فلسطین در محافل بین المللی قدردانی کرد و از پادشاه عربستان و ولیعهد این کشور به دلیل تعیین سفیر در فلسطین، تقدیر به عمل آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار