کد خبر: 1174720
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
با اعلام ورشکستگی بیش از 6 هزار شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در انگلیس، این رقم به بالاترین سطح از سال 2009 رسیده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  ورشکستگی در انگلیس و ولز در سه ماهه دوم سال به بالاترین سطح از سال 2009 رسیده است.

به گزارش ایونینگ استاندارد، در مجموع 6 هزار و 342 شرکت اعلام ورشکستگی کرده‌اند که 9 درصد بیش از سه ماهه نخست و بسیار بیشتر از حالت معمول است.

بیشتر این ورشکستگی‌ها داوطلبانه بوده اما بیشترین جهش در انحلال‌های اجباری بوده است.

با در نظر گرفتن افزایش تعداد شرکت‌های تشکیل‌شده از سال 2009، این آمار و ارقام کمی بدتر به نظر می‌رسند. با وجود این، سهم شرکت‌هایی که اعلام ورشکستگی کردند، بالاترین میزان از سال 2014 به شما می‌رود که بیش از یک شرکت از هر 200 کسب‌وکار را نشان می‌دهد.

دیوید کلی، رئیس بخش ورشکستگی در PwC در این رابطه گفت: «آمارهای امروز نشان می‌دهد که انگلیس بیشترین ورشکستگی شرکت‌ها در هر سه ما یک بار (یعنی 6 هزار و 342) از زمان بحران مالی در سال 2009 را داشته است. در مجموع، در نیمه اول سال 2023، تقریبا 13 هزار شرکت ورشکست شده‌اند.

تورم بالا و افزایش هزینه‌های پایه برای شرکت‌ها به فرسایش هم نقدینگی و هم ارزش سهام سهامداران منجر شده است که در نتیجه اعتماد به توانایی برای انجام پیش‌بینی‌های آینده را کاهش می‌دهد. این با افزایش نرخ بهره همراه شده و فضایی بسیار چالش‌برانگیز را برای تجارت ایجاد کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار