کد خبر: 1173645
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
وزیر ارشاد از ساخت واحدهای مسکونی برای هنرمندان و پیشکسوتان خبر داد و گفت: این واحدها برای هنرمندان و پیشکسوتان در نظر گرفته شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد از ساخت واحدهای مسکونی برای برای هنرمندان و پیشکسوتان خبر داد.

بحث مسکن و اجاره یکی از مباحثی است که هر ساله در ایام تابستان و جابجایی‌ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، این ایام زمانی است برای تکرار مشکلات مستاجرانی که هر ساله برای تهیه مسکن مشکلات بیشتری را در مقابل خود می‌بینند. مشکلاتی همچون افزایش بی حساب و کتاب اجاره ها و یافتن خانه‌ای مناسب برای اجاره.

لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای حل مشکل مسکن

بسیاری از کارشناسان معتقدند حل مشکل مسکن از عهده یک دستگاه و وزارتخانه برنمی‌آید و همه دستگاه و قوا باید در کنار هم برای حل مشکل تلاش کنند. برخی کارشناسان نیز معتقدند در کنار اجرای قوانینی که برای کنترل قیمت اجاره وجود دارد، دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، وزارتخانه ها و ... نیز می‌توانند با ساخت مسکن‌های سازمانی، واحدهای اجاره‌‌ای و خانه‌هایی که می تواند با قیمت مناسب‌تری به نیروهای این دستگاه‌ها و سایر مردم فروخته شود یک گوشه کار را برای حل مشکلات مستاجران بگیرند.

ساخت واحدهای مسکونی  هنرمندان و پیشکسوتان به‌زودی آغاز می‌شود

مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در گفت‌وگو با فارس در این رابطه گفت: با شهر جدید پرند درباره مسکن هنرمندان تعامل کردیم و قرارداد بسته شده است و انشالله به زودی ساخت تعدادی از واحدها آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: این واحدها برای هنرمندان و پیشکسوتان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیش از این گفته بود با سیاست های دولت سیزدهم در حوزه مسکن و دستور و پیگیری وزیر فرهنگ موضوع احداث مسکن برای هنرمندان در دستور قرار گرفته و بر این اساس عملیات اجرایی اولین پروژه مسکن هنرمندان به زودی در شهر پرند آغاز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار