کد خبر: 1159273
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰

در پی انتصاب دکتر علی اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، مسئولان و فرماندهان ارشد کشوری و لشکری، همچنین اعضای دولت در پیام‌های جداگانه، انتصاب وی را به این سمت تبریک گفتند.
روز گذشته هم رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر معظم انقلاب در این شورا را تبریک گفت. در بخشی از پیام محمدباقر قالیباف به دکتر علی‌اکبر احمدیان آمده است: بحمدالله جنابعالی دارای سوابق درخشان انقلابی، تعهد و تجارب موفق به‌ویژه در زمینه‌های برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی، دفاعی، نظامی و امنیتی می‌باشید و ان‌شاءالله با حضور شما در دوره جدید شاهد توسعه و تقویت ابعاد امنیت ملی کشور، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، بررسی دقیق تحولات خارجی و اتخاذ تاکتیک به‌هنگام و همچنین اتخاذ سیاست‌های راهگشا در جهت مقابله با بحران‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل هم در پیامی انتخاب دکتر احمدیان را به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت. در بخشی از پیام دکتر علی اکبر ولایتی خطاب به دکتر احمدیان آمده است: بدون شک تجربیات ارزنده اجرایی، مدیریتی، ظرفیت‌های ارزشمند حضرتعالی ذخیره‌ای گرانبها در جهت ایجاد تحول و اتخاذ رویکرد‌های مثبتی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری می‌بایست مورد توجه قرار گیرد. امیدوارم با عنایات الهی و توجه اهل بیت (علیه السلام) و همراهی همکاران پرتلاش و دلسوز، توفیقات روز افزون محقق گردد. در پیام تبریک محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور نیز خطاب به دکتر احمدیان آمده است: بدون تردید تجربیات ارزشمند، سوابق طولانی و موفقیت‌های متعدد آن جناب در مسئولیت‌های مهم و خطیر پیشین فرصت و بستری مناسب برای ارتقا امنیت ملی کشور و انجام مأموریت‌های حساس در جایگاه جدید است.
احمد وحیدی رئیس شورای امنیت کشور هم در پیام تبریک خود به دبیر شورای عالی امنیت نوشته است: رجای واثق دارم، در عبور از پیچ تاریخی تحولات پرشتاب بین الملل، حضور شخصیتی آگاه و صاحب نظر در حوزه‌های امنیتی، راهبردی، فناوری‌های نوین و مقابله با جنگ‌های ترکیبی دشمنان، نقش بی بدیلی در تقویت ابعاد گوناگون امنیت ملی ایران عزیز ایفا خواهد کرد. امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش هم روز گذشته در پیامی انتصاب دکتر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و نمایندگی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت. پیشتر سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتصاب دکتر احمدیان به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفته بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار