کد خبر: 1158998
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
پیام فرمانده سپاه به دبیران جدید و قدیم شعام

فرمانده کل سپاه در پیام‌های جداگانه به دبیران جدید و قدیم شورای عالی امنیت ملی، انتصاب آن‌ها را در مناصب جدید تبریک گفت.
به گزارش سپاه نیوز، در پیام سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه به دکتر علی اکبر احمدیان به سمت «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر معظم انقلاب و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» آمده است: انتصاب مبارک جنابعالی به نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی با حکم معظم له و نیز تصدی سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی را که جلوه‌ای از مراتب تعهد، لیاقت، شایستگی و توانمندی‌های آن برادر ژرف‌نگر و با درایت است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. رجاء واثق دارم تمشیت هوشمندانه و مدبرانه شورای عالی امنیت ملی و هماهنگ‌سازی منظومه دستگاه‌ها و مراجع مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های آن شورا با نقش‌آفرینی اعضای عالیقدر و بلند مرتبه آن و نیز کاربست تجارب ارزنده و آزموده شده آن برادر فهیم و برخوردار از دانش و مهارت در سطوح راهبردی از جمله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پرداختن به حل مسائل کلان و اولویت‌دار کشور در حوزه‌های بهره وری کشاورزی، آب، غذا، سلامت، دارو و انرژی در مرکز راهبردی سپاه و مجموعه دانش بنیان نهاد مردمی پیشران مطمئن‌تر از گذشته تأمین و محقق خواهد شد. فرمانده کل سپاه همچنین در پیامی انتصاب دریابان علی شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری با حکم رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.
در پیام سرلشکر سلامی به دریابان علی شمخانی آمده است: در پایان دوره تصدی ۱۰ ساله جنابعالی در مسئولیت «دبیری شورای عالی امنیت ملی» با تشکر از زحمات و تلاش‌های به عمل آمده در این سنگر خطیر، انتصاب آن برادر گرانقدر به «عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری» با حکم معظم‌له را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. موفقیت و سربلندی جنابعالی در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از تدابیر، منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در پیام‌های جداگانه، انتصاب دکتر علی اکبر احمدیان را به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و عضویت دریابان علی شمخانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین مشاورت سیاسی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار