کد خبر: 1158818
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
شرکت گاز استان خراسان رضوی در راستای تحقق شعار سال خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از برنامه‌ریزی این شرکت برای تحقق شعار سال با محوریت رشد تولید از طریق تسریع در گازرسانی به واحدهای تولیدی-صنعتی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 1402 خبر داد.
فریبا کیانی

حسن افتخاری روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1402 در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت گاز استان خراسان رضوی در سال جاری گازرسانی به 500 واحد تولیدی- صنعتی را با هدف حمایت از تولید و ایجاد کسب و کار ایرانی در دستور کار دارد.

وی با بیان این مطلب که خراسان رضوی بالاترین عملکرد گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور را دارد، افزود: بر اساس تکلیف تعیین شده، این شرکت امسال نیز، گازرسانی به 500 واحد تولیدی و صنعتی جدید را با هدف حمایت از تولید و اشتغال ایرانی در برنامه قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که با توجه به اهمیت بالای موضوع بهره‌وری در شرکت‌های دولتی و خدماتی در سال "رشد تولید و مهار تورم"، پروژه استقرار نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی و پروژه جایگزینی اتصالات مفصلی نیز در خراسان رضوی در حال اجرا است، افزود: این پروژه‌ها حاصل ساعت‌ها کار تخصصی و تحلیل نسبت‌های مالی در کمیته های خبرگی بهره وری شرکت گاز خراسان رضوی است که هدف آن عینیت بخشیدن به تحقق شعار سال 1402 است.

افتخاری یادآور شد: شرکت گاز استان خراسان رضوی یکی از مجموعه‌های موفق و پیشرو صنعت گاز کشور در حوزه بهره‌وری است که نظام های مدیریت فرآیندهای کسب و کار، الکترونیکی کردن خدمات، استقرار سیستم GIS و بهینه سازی موتورخانه ها را از سال گذشته با نگاه به تسهیل در ارائه خدمات به ذی نفعان آغاز کرده است.

وی در ادامه، تصریح کرد: در ابتدای امسال فراخوانی با عنوان "رشد تولید و مهار تورم" با محوریت چگونگی مدیریت جهادی و تحولی در فعالیت‌های سازمان برای کارکنان و ذی‌نفعان این شرکت به اشتراک گذاشته شد که هدف آن استفاده از ظرفیت نخبگان و تجربه منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت گاز خراسان رضوی است.

به گفته افتخاری، ارتقاء بهره‌وری، ارزش‌آفرینی پروژه‌ها از منظر زمان، کیفیت، هزینه، کاهش هدررفت گاز، بهینه‌سازی مصرف انرژی، بهینه‌سازی الگوی مصرف گاز برای مشترکین، مکانیزه‌کردن فرآیندهای سازمان در راستای هوشمندسازی، چابکی و مدیریت اثربخش فرآیندها با رویکرد تسهیل‌گری و سرعت بخشیدن در ارائه خدمات به مردم، توسعه و توانمند سازی کارکنان، توسعه و پشتیبانی پروژه های پژوهشی مرتبط با صنعت گاز در راستای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان جهت افزایش تولید از محورهای فراخوان نظام پیشنهادهای شرکت گاز خراسان رضوی است که در سال 1402 با جدیت دنبال می شود.

وی در پایان، با بیان این مطلب که خراسان رضوی در زمره استان های قدیمی دارای منابع گازی و استفاده کننده از گاز طبیعی است، گفت: این شرکت تلاش دارد تا با اجرای طرح های بهینه سازی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف، زمینه گازرسانی بیشتر به واحدهای تولیدی صنعتی را برای کمک به چرخه تولید و اشتغال، اجرایی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار