کد خبر: 1157959
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: اطمینان داریم نیرو‌های حزب‌الله در رأی خیانت نمی‌کنند، درباره رقابت نیز آنچه از فضای موجود استشمام می‌شود، آن است که این نوبت انتخاباتی رقابتی در پیش است.
غلامعلی حداد‌عادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در جلسه معرفی معین استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب که با حضور رؤسای شورای ائتلاف در استان‌ها روز چهارشنبه (۲۷اردیبهشت ماه) در تهران برگزار شد، گفت: شورای ائتلاف محل هم‌افزایی همه نیرو‌ها و تشکل‌هایی است که انقلابی بوده و ملاک این انقلابی بودن تبعیت از ولایت‌فقیه است. وی ضمن تشریح اهمیت انتخابات مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار ۱۵فروردین ماه امسال با مسئولان چهار رکن برای برگزاری انتخابات مطرح فرمودند؛ امنیت، سلامت برگزاری انتخابات، رقابت‌پذیری و مشارکت، بر این اساس باید مشخص باشد که جایگاه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در این منظومه کجاست.
حداد‌عادل با اشاره به اینکه موضوع امنیت انتخابات امری حاکمیتی بوده و سلامت برگزاری انتخابات بر عهده مسئولان برگزاری است، عنوان کرد: اطمینان داریم نیرو‌های حزب‌الله در رأی خیانت نمی‌کنند، درباره رقابت نیز آنچه از فضای موجود استشمام می‌شود، آن است که این نوبت انتخاباتی رقابتی در پیش است، البته سال۹۸ نیز رقابت بود و اصلاح‌طلبان آمدند، اما رأی نداشتند. رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به تحلیل فضای انتخاباتی افزود: جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد. وی با اشاره به مسئله مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات تابع عوامل مختلفی است و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب بر مشارکت حداکثری تأکید دارد.
حداد‌عادل با طرح این پرسش که باید مشخص شود وظیفه نیرو‌های سیاسی در افزایش مشارکت در انتخابات چیست، گفت: ما اصرار به مشارکت بالا داریم و این کار نیازمند یک کار سخت تشکیلاتی و مستمر است. رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پایان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت سیاسی افزود: باید رفتار سیاسی نسبت به زنان عوض شود و همچنین شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب باید سراغ جوانان برود و همه هرم جمعیتی را ببیند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار