کد خبر: 1157823
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب‌آهن اصفهان:
اصفهان - فرمانده بسیج ذوب آهن در این دیدار ، روابط عمومی را یکی از مهمترین واحدهای هر سازمان توصیف کرد و گفت : فعالیت های این مدیریت به اندازه فرایندهای تولیدی شرکت اهمیت دارد چرا که همت و جهاد تلاشگران ذوب آهنی با تلاش روابط عمومی در جامعه بازتاب پیدا می کند.

به گزارش جوان آنلاین اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن ،سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب‌آهن اصفهان به همراه چند تن از بسیجیان شرکت   به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دفتر مدیریت روابط عمومی حضور یافتند و این روز را به مسئولین و کارکنان این مدیریت تبریک گفتند.

وی افزود : بسیج همواره در کنار روابط عمومی برای اجرای برنامه های فرهنگی حضور دارد و هماهنگی بسیار خوبی بین دو بخش برقرار است که نتایج آن نیز در اجرای موفق برنامه های مختلف مشهود است.

فرهمند ابراز امیدواری کرد که پرچم ذوب آهن اصفهان همچنان به همت تلاشگران مدیریت روابط عمومی در کشور برافراشته باشد و تعامل و همکاری بسیج و روابط عمومی نیز روز به روز گسترش یابد.

 حمیدرضا رضایی سرپرست مدیریت روابط عمومی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از بسیجیان شرکت که در فعالیت های مختلف حضوری جهادی دارند و یاری گر این مدیریت در اقدامات مختلف آن هستند، گفت: کارکنان این مدیریت در هر شرایط و با روحیه ای خستگی ناپذیر ماموریت های خود را در سازمان انجام می دهند و این روحیه حاصل علاقه همکاران به روابط عمومی و عشق به سازمان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر