کد خبر: 1156897
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
با ابداع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات جدید در بسیاری از زمینه‌ها راحتی حال انسان‌ها به دست آمده است. با پیشرفت تکنولوژی شاهد این هستیم که برای کاهش خطاهای انسانی بع تدریج در موقعیت‌های مختلف از ماشین‌آلات استفاده می‌شود.

یکی از مسائل مهمی که هم در خانه و هم در محیط‌های اداری، تجاری و صنعتی اهمیت دارد، نظافت است. بشر همیشه به دنبال وسیله و راهکاری بوده تا بتواند امر نظافت محیط را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. آیا شما با اسکرابرها و ویژگی‌های آنها آشنایی دارید و مایلید نمونه‌ای از آنها را به کار بگیرید؟ در این فرصت سعی داریم در مورد ویژگی‌های بهترین زمین شوی برقی بازار ایران مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم.

زمین شوی چیست؟

اکثر افراد در خانه‌های خود از جاروبرقی استفاده می‌کنند که تنوع بسیار زیادی در بازار دارد و برندهای مطرحی در ایران و جهان در این حوزه فعالیت می‌کنند. برای تمیز کردن کف زمینی که متریال‌ی مانند سرامیک داشته باشد نیز می‌توان از محصولات برقی استفاده کرد.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

به دستگاه‌های خودکار که توانایی شستشوی کف و خشک کردن آن را به‌طور همزمان دارند، زمین شوی گفته می‌شود. این محصولات امروزه در انواع مختلف در ادارات، سازمان‌ها و محیط‌های صنعتی مختلف به کار گرفته می‌شوند و بسیار رایج شده‌اند.

بهتر است بدانید که به این دستگاه‌ها اسکرابر و کف شوی صنعتی نیز گفته می‌شود. کاربردی بودن آنها باعث شده تا موسسات مختلف نمونه ایده‌آلی از آن را در اختیار بگیرد. در ادامه به نحوه عملکرد آن و جزئیات دیگر خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما را در این زمینه کامل کنیم.

عملکرد اسکرابر صنعتی

شاید برای شما نیز سوال باشد که این ماشین‌آلات چگونه کار می‌کنند و چطور می‌توان از آنها بهره گرفت. عملکرد این دستگاه خودکار این گونه است که یک بخش آن برس زنی زمین را انجام می‌دهد که همراه با پاشش آب و مواد شوینده مخصوص است.

آب و ماده شوینده هر کدام مخزن جداگانه‌ای دارد که از ظرفیت آن از دستگاهی به دستگاه دیگر می‌تواند متفاوت باشد. در حین برس زنی، آب آلوده به وسیله مکش به یک مخزن خالی و مجزا هدایت می‌شود. به این ترتیب کف زمین علاوه بر اینکه به بهترین شکل ممکن تمیز شده، کاملا خشک و براق نیز می‌شود.

این محصولات در نظافت صنعتی کاربردی‌تر است و به کمک آنها می‌توان نیروی انسانی مجموعه را تقلیل کرد که باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود. در ادامه قصد داریم تا اشاره‌ای به ویژگی‌های بهترین زمین شوی صنعتی داشته باشیم.

بهترین زمین شوی برقی بازار ایران

ویژگی‌های بهترین کفشوی صنعتی

کاملا بدیهی است که خوب یا بد بودن یک محصول به ویژگی‌های آن بستگی دارد و برای اینکه شما این تمییز را بتوانید انجام دهید باید اطلاعات کافی داشته باشید. با کسب دانش کافی در این مود کار شما هنگام خرید بسیار آسان خواهد بود و به‌راحتی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

منبع تغذیه

یکی از مواردی که در هنگام خرید اسکرابر باید به آن توجه داشته باشید نوع منبع تغذیه آن است. در برخی از این دستگاه‌ها از برق شهری استفاده می‌شود که باید به وسیله کابل کفشوی را به پریز متصل کنید و از آن استفاده نمایید. با اینکه این مدل محدودیت‌هایی دارد اما برای برخی از محیط‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد.

نوع دیگری از این محصولات انرژی خود را از باتری تامین می‌کنند که مزایای خاص خودش را دارد. در این مدل باید دقت داشته باشید که امر شارژ باید با تمرکز خیلی بالا انجام شود تا آسیبی به آنها وارد نشود. در صورتی که باتری‌ها آسیب ببینند هزینه جانبی بالایی را متحمل خواهید شد. نوع نیاز مجموعه تعیین می‌کند که از کدام یک از زمین شوی‌ها می‌توان استفاده کرد و بهترین بازده را از آن گرفت.

موتور مکش

توجه داشته باشید که هنگام خرید باید به قدرت موتور مکش حتما نگاهی داشته باشید. اگر در تاسیسات شما لازم است که کوچک‌ترین آلودگی‌های کف زمین تمیز شوند باید موتوری قوی انتخاب کنید. ه چه موتور قوی‌تر باشد مکش بیشتری خواهد داشت و جزئی‌ترین آلودگی‌ها را نیز جذب خواهد کرد.

پد

با توجه به اینکه باید تمام نقاط مجموعه به بهترین شکل ممکن تمیز شود، برای اسکرابر صنعتی پدهای متنوعی در نظر گرفته می‌شود. پدهای نظافتی اغلب به صورت مربعی و دیسک طراحی می‌شوند که رنگ‌های آنها نیز از برندی به برند دیگر متفاوت است. لازم به ذکر است که از هر پد برای انجام یک روش مشخص برای پاکسازی محیط استفاده می‌شود.

 میزان صدا

در بسیاری از موسساتی که فعالیت شبانه‌روزی دارند می‌توان از نوع خاصی از زمین شوی صنعتی بهترین بازده را گرفت. توجه داشته باشید که میزان صدا در انواع کفشوی‌ها متفاوت است و برندها به این مورد نیز توجه دارند. بدیهی است که هر محصولی که آلودگی صوتی کمتری داشته باشد می‌تواند به عنوان بهترین اسکرابر انتخاب شود.

توجه داشته باشید که سطح صدای 70 db A یا کمتر از این دسی بل می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا این دستگاه هیچ مزاحمتی برای کارمندان ایجاد نکند.

تنظیم سرعت

یکی دیگر از موارد بسیار مهم قابلیت تنظیم سرعت در زمین شوی است که می‌تواند در زمان و کیفیت انجام کار بسیار موثر باشد. بهتر است دستگاهی را دنبال کنید که این قابلیت را داشته باشد تا کاربر در هر محیط تنظیمات لازم را بتواند انجام دهد.

به عنوان مثال در یک فضای بزرگ می‌توان نظافت را با سرعت بیشتری انجام داد و در فضای کوچک که قدرت مانور کمتری خواهد داشت سرعت به مراتب پایین آورده شود.

برند اسکرابر صنعتی

یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید دستگاه‌های این چنینی باید به ان توجه زیادی داشته باشید، برند است. در بسیاری از کشورها مانند آلمان و ایتالیا در این زمینه مجموعه‌های بزرگی در حال فعالیت هستند و در سطح جهانی شناخته شده‌اند.

یکی از برترین مارک‌ها که می‌توان نام برد برند comac ایتالیا است که محصولات آن به کل جهان عرضه می‌شود. کیفیت این دستگاه‌ها باعث شده تا به این شهرت جهانی دست پیدا کنند و همواره تحقیقات لازم برای اضافه کردن آپشن‌های جدید و طراحی محصولاتی ایده‌آل‌تر در حال انجام است.

خرید زمین شوی صنعتی

شرکت اتحاد صنعت صدرا در این نمایندگی انحصاری این برند را بر عهده دارد و شما می‌توانید به کمک این مجموعه با بهترین قیمت این محصولات را تهیه کنید. این شرکت با سابقه طولانی که دارد علاوه بر محصولات comac ایتالیا، در تولید اسکرابرهای داخلی نیز فعالیت دارد و در دسته بهترین‌ها جای گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس داشته باشید.

بهترین زمین شوی برقی بازار ایران

جمع بندی

امروزه نظافت صنعتی به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده و افراد زیادی تمایل دارند تا از دستگاه‌های خودکار برای این امر استفاده کنند. ما در این مطلب سعی کردیم تا ویژگی‌های بهترین زمین شوی بازار ایران را برای شما شرح دهیم.

برای تهیه بهترین‌های بازار ایران می‌توانید با مشاورین مجموعه اتحاد صنعت صدرا در تماس باشید و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

این مطلب تبلیغاتی است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار