کد خبر: 1155895
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سیاست وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران توجه ویژه به منابع انسانی با اولویت نیروهای بخش پیمانکاری است.

حسن افتخاری روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه امسال در دیدار با کارکنان بخش پیمانکاری این شرکت به مناسبت هفته کار و کارگر از خدمات تمام کارکنان بخش های مختلف سازمان به ویژه کارکنان بخش پیمانکاری تشکر کرد و افزود: کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی از نظر تخصص و تعهد در زمره بهترین نیروها هستند.

وی افزود: تک تک رفتار، نگاه و اقدامات شما در برخورد با ارباب رجوع باعث تصویرسازی مثبتی از خدمات شرکت گاز می شود که این مهم تا مدتها در اذهان مردم و مسئولان باقی خواهد ماند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که انرژی مثبت در کار از لحظه اول ارتباط با ارباب رجوع آغاز می شود ادامه داد: اکثر بازخوردهای مردمی از شرکت گاز خراسان رضوی مثبت است و همه اذعان دارند که خراسان رضوی یک سازمان با نظم و موفق است.

افتخاری صریح ترین تعریف در ارزش کار و کارگر را متعلق به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری دانست و گفت: سیاست وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران توجه به کارکنان با اولویت نیروهای بخش پیمانکاری است و تلاش می کنیم تا با استفاده حداکثری از اختیارات، حق و حقوق قانونی قشر عزیز کارگران را منظور و بموقع پرداخت کنیم.

وی یادآور شد: اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، درج اسامی نفرات جامانده در سامانه وزارت نفت و برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی با محوریت خانواده بخشی از اقدامات شرکت گاز خراسان رضوی با هدف توجه به نیروهای بخش پیمانکاری است.

افتخاری در ادامه به سرمای زمستان سال گذشته و عملکرد خوب شرکت گاز خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: تمام کارکنان باید نسبت به ارتقای توان فنی و تخصصی خود اقدام کنند. هر کسی در هر کاری باید بهترین شود. باید دانش و تخصص خود را همواره افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مدیریت خوب زمستان سال 1401 در بحران افت فشار گاز ناشی از توان فنی و مدیریت خوب افکار عمومی توسط همه بخش های شرکت گاز خراسان رضوی بود که در نهایت موجب تقدیر و تشکر مدیران کشوری و استانی شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: خدمات و اقدامات شما در دی ماه سال گذشته هیچ زمانی از تاریخ پرافتخار صنعت گاز پاک نخواهد شد و همواره از آن به عنوان سندغیرت نام برده می شود.

در ادامه این مراسم مدیران بهره برداری، مهندسی و اجرای طرحها، منابع انسانی و مالی با حضور در پنل گفتگو به سوالات نیروهای بخش پیمانکاری شرکت پاسخ دادند و در پایان از کارگران نمونه بخش های مختلف شرکت گاز استان نیزتقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار