کد خبر: 1150281
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
شهردار منطقه 6 اسلامشهر گفت: عملیات احداث نمای هندسی و مسیر ورودی و خروجی خیابان آیت‌الله امامی کاشانی در منطقه شش شهرداری اسلامشهر آغاز شده است .
بهاره عشقی صابر

سیدجلیل قاسمی شهردار منطقه 6 شهرداری اسلامشهر اظهارکرد: عملیات احداث نمای هندسی و مسیر ورودی و خروجی خیابان آیت‌الله امامی کاشانی در منطقه شش شهرداری اسلامشهر از مبدأ کمربندی الغدیر توسط عوامل عمران در حال انجام است.

قاسمی افزود: به منظور دسترسی آسان و سریع شهروندان به مرکز شهرک امام حسین(ع)، عملیات احداث و ترمیم شکل هندسی ورودی و خروجی خیابان آیت‌الله امامی کاشانی توسط معاونت فنی و عمرانی وواحد عمران شهرداری منطقه شش، با جابه جایی تیرکهای برق منتهی به این خیابان و همچنین زیرسازی ، جدول گذاری و آسفالت مسیر از اسفند ماه ۱۴۰۱ تا کنون در حال اجرا است.
 شهردار منطقه شش اسلامشهر با اشاره به طولانی شده زمان عملیات اجرایی این پروژه ، خاطر نشان کرد:  علت تاخیر این پروژه جابه جایی تیرکهای برق،لوله گذاری فاضلاب و مجرای لوله گاز در حریم منطقه بوده و قطعی برق کارخانه بزرگ لبنی میهن و قسمتی از برق شهرک امام حسین (ع) است که ان شالله این پروژه با پیگیری واحد عمران منطقه تا اواخر فروردین ماه ۱۴۰۲ رو به اتمام خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر