کد خبر: 1146169
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه آحاد مردم و مسؤولین در برابر فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر مسؤول هستند، گفت: امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای امر به معروف و نهی از منکر و دبیران موفق شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها، بانک ها، مراکز آموزش عالی، مساجد،هیئت های مذهبی و اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، گفت: در مکتب اسلام امر به معروف و نهی از منکر و سالم سازی محیط هم ردیف واجبات دینی چون نماز ذکر شده است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت انسانی، سنت نبوی و عقل و اندیشه انسانی دارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر را می توان نوعی روان درمانی هدایتی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بین زن و مرد فرقی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همه مردم جامعه اسلامی در برابر اجرای این فریضتین مسؤول هستند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: برای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باید فرهنگ عدم بی تفاوتی در جامعه نهادنیه و تبدیل به باور عمومی شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان اظهارکرد: ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با توطئه های دشمنان نقش بسزایی دارد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار