کد خبر: 1157115
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام چراغی، با اشاره به تأثیرات معنوی نماز در زندگی فردی و اجتماعی انسان، گفت: نماز موجب تمرکز و باعث ایجاد انگیزه و افزایش سعی و تلاش در مسیر حل مشکلات زندگی خواهد شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ، در رابطه با اهمیت اقامه نماز اظهارداشت: یاد خدا بهترین وسیله برای خویشتن داری و کنترل غرایز سرکش و جلوگیری از روح طغیان است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: نمازگزار همواره به یاد خدا می‌باشد، خدایی که از تمام کارهای کوچک و بزرگ ما آگاه است، خدایی که از آنچه در زوایای روان ما وجود دارد و یا از اندیشه ما می‌گذرد، مطلع و باخبر است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول باید خودمان جایگاه نماز را بشناسیم، عنوان کرد: باید به تاثیرات معنوی نماز در زندگی پی ببریم تا با اندوخته بیشتری در صدد انتقال مفاهیم آن به جامعه باشیم.

حجت الاسلام چراغی خاطرنشان کرد: نماز تا اهمیت پیدا نکند تبعیت هم پیدا نخواهد کرد اگر انسان در نگاه خود آنچه می بیند، می خواند و می شنود اهمیت پیدا کند در عقل و قلب او نیز جایگاه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه اظهارکرد:  نماز موجب تمرکز و باعث ایجاد انگیزه و افزایش سعی و تلاش در مسیر حل مشکلات زندگی خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی در ادامه با اشاره به اینکه ساختمان ستاد اقامه نماز لرستان در شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد، بیان داشت: این مجموعه در سال نود توسط استاندار وقت کلنگ زنی شده و در پنج طبقه ساخته شده است.

وی عنوان کرد: طبقه همکف مشترک برای نمازخانه و طبقه اول ستاد اقامه نماز، طبقه دوم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، طبقه سوم و چهارم شورای عالی قرآنی و عتبات عالیات می باشد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار