کد خبر: 1122438
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
مهدوی نیا بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان در راستای ترویج امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم سبب پویایی و نشاط دینی در جامعه می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی، عصر امروز در کارگاه آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد گفت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب سلامت روحی و روانی جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به رسالت خواهران طلبه در عرصه تبلیغ اشاره کرد و افزود: نقش آفرینی طلاب در عرصه امربه معروف و نهی از منکر امری مهم برای نهادینه سازی ارزش ها و تقویت اخلاق و معنویت است.

وی عنوان کرد: توجه به فریضه واجب امربه معروف و نهی از مکنر در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد و با جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی کانون خانواده مصون خواهد ماند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر موجب پویایی و نشاط دینی و استحکام بنیان خانواده در جامعه خواهد شد.

وی گفت: خواهران مبلغه باید با همت جهادی و مضاعف در راستای ترویج آموزه های اخلاقی و دینی و اشاعه فریضه امرر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام مهوی نیا با اشاره به تلاش دشمن برای گمراه کردن جوانان جامعه اسلامی اظهار کرد: نهادینه سازی فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر امری مهم برای مقابله با توطئه های دشمن خواهد بود./9451/

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار