کد خبر: 1154113
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان:
حجت الاسلام چراغی با تأکید بر ضرورت بستر سازی برای انجام فرایض دینی در جامعه گفت: این بستر سازی به ویژه در حوزه نماز در سطح جامعه از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، پیش از ظهر امروز، در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در حوزه اجرای برنامه های فرهنگی و کارگاه های آموزشی ویژه ائمه جماعت برنامه ریزی منسجم تری صورت گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت بسترسازی برای انجام فرایض دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و افزود: این بستر سازی به ویژه در حوزه نماز در سطح جامعه از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است.

وی به اهمیت و نقش خانواده در تربیت دینی فرزند اشاره کرد و گفت: در کنار نهادهای فرهنگی، تبلیغی و آموزشی ابتدا خانواده ها باید در ترغیب فرزندان به انجام فریضه نماز و اقامه به صورت نماز جماعت نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام چراغی به ابلاغیه وزارت کشور و دستورالعمل اجرایی شوراهای اقامه نماز اشاره و بیان کرد: ان دستورالعمل ها مشتمل بر ماموریت های فرهنگی و آموزشی دستگاه های استانی در زمینه اقامه نماز است.

وی اظهارکرد: در این راستا تبیین دوره های تخصصی برای مدیران کل و کارکنان و ائمه جماعات، محور برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در همه سطوح اعم از دستگاه‌های اجرایی مرکز و واحدهای استانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی درسطح استان قرار دارد.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه مدیران باید به اقامه نماز در ادارات توجه ویژه داشته باشند، تاکید کرد: مدیران ابتدا باید عمل‌ کننده و حاضر در صف نماز باشند تا این امر مورد توجه همکاران نیز قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری، مسئولیت گرایی، وجدان کاری، بهره وری بالا در کار زمانی اتفاق می‌افتد که نسبت به سلامت معنوی هوشیارانه و آگاهانه عمل شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار