کد خبر: 1150287
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:
حجت الاسلام مهدوی، با بیان اینکه احیای شعائر الهی در جامعه زمان و مکان نمی شناسد، گفت: در هر شرایطی باید به فریضه امربه معروف و نهی از منکر عمل شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، شامگاه(20 فروردین)، در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل  ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است، اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی‌شناسد و باید در هر شرایطی فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بر ضرورت حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر و گروه های مطالبه گری تأکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی و فرهنگی جهت ترویج و تقویت امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ غنی عفاف و حجاب تلاش کنند.

وی اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اجرای دقیق قوانین و مقابله با ترک فعل‌ و منکر در جامعه عنوان کرد و اظهارداشت: نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر لازمه مقایله با ناهنجاری ها است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: مردم بزرگترین سرمایه هستند، هر زمان که لازم باشد مردم   به میدان می‌آیند و با مطالبه‌ گری خود نمی‌گذارند شعا ئر الهی که اراده حضرت حق است بر زمین گذاشته شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار