کد خبر: 1121969
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا از تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر دانش آموزی خبر داد و گفت: هدف از این اقدام ترویج وتبلیغ فریضه امربه معروف و نهی از منکر است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، عصر امروز در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه خرم اباد برگزار شد، گفت: تاکنون ۶۰ اداره کل مورد نظارت قرار گرفته است و این نظارت تا پایان تمام ادارات کل ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: نتیجه این نظارت ها با توجه به آن دستورالعمل و شاخص های عفاف و حجاب به طور محرمانه برای مدیر آن اداره ارسال شده است.

وی با اشاره به  تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دانش آموزی عنوان کرد: این شورا با هدف تبلیغ و ترویج این فریضه  تشکیل می شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: نظارت های عمومی در قالب تذکر لسانی توسط آمران به معروف و ناهیان از منکر در اماکن عمومی به ویژه پاساژها و تفرجگاه ها صورت می گیرد.

وی بر ضرورت نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و عنوان داشت: وقتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رایج شد این موجب می شود گناه در نظر مردم همیشه گناه بماند و تبدیل به کار نیک و ثواب نشود

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: نهادینه سازی امربه معروف و بهره مندی از ظرفیت ها در این راستا سبب جلوگیری از رواج یافتن ضدارزش ها است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار