کد خبر: 1144338
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
ستاددیه اصفهان خبرداد:
با همت کاپیتان تیم فوتبال سپاهان و در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام زمینه آزادی 2 زندانی بدهکار مالی تحت حمایت ستاد دیه اصفهان فراهم شد.

 

به گزارش جوان انلاین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، جلال‌الدین علی‌محمدی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان که طی حضور چندساله در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان این روزها در هیات کاپیتان این تیم پرستاره در مستطیل سبز حاضر می‌شود با کمک شخصی خود زمینه آزادی 2 زندانی بدهکار مالی را از زندان‌ مرکزی اصفهان فراهم نمود.

«حسین- ص» و «عباس- الف» دو محبوسی هستند که مانده بدهی آن‌ها با اهدای کمک 500 میلیون ریالی هافبک تیم سپاهان تامین و مقدمات رهایی این مددجویان با میانگین 8 ماه حضور در بند زندان فراهم شد.

«حسین»  زندانی 58 ساله‌ای است که با 5 سر عائله به دلیل عدم مدیریت درست در فروش میوه‌های فصل از تاریخ 9 آذر ماه روانه زندان شده و «عباس» نیز پدری است که با دارا بودن دوقلوهای 5 ساله و پس از سال‌ها شاگردی در یک تراشکاری، بدلیل ناتوانی در ادای قروض از فرودین سال‌جاری روانه حبس شده بودند که خوشبختانه با همت کاپیتان با اخلاق تیم سپاهان پرونده آن‌ها مختومه شد.

این دومین بازیکنی است که طی یک ماه گذشته از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی برای مساعدت زندانیان جرایم غیرعمد در محل ستاد دیه استان اصفهان حاضر شده و با بذل مبلغ اهدایی خود زمینه آزادی جمعی از بدهکاران غیربزهکار را فراهم نموده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر