کد خبر: 1137371
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اردبیل ،اصفهان ،لرستان، کردستان، البرز ، تهران ، مازندران ، زنجان ،مرکزی، قزوین ، همدان ، کرمانشاه ،ایلام،چهارمحال و بختیاری ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، گیلان و گلستان بارش برف و باران جریان دارد.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج در محدوده استاندارد تا پل فردیس و همچنین محور شهریار-تهران خبر داد.

سرهنگ شیرانی به معرفی محورهای مسدود در کشور پرداخت و گفت: محورهای مریوان-اورامانات، مریوان-کامیاران، مریوان-سقز و سروآباد-اورامانات در استان کردستان؛ زرین دشت-بابا حیدر ، کوهرنگ-مسجد سلیمان(گردنه های چری،شاه منصوری،تاراز) در چهار محال و بختیاری و محور اندیکا-تاراز در خوزستان از جمله محورهای مسدود هستند.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه برای تردد در معابر کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است به رانندگان توصیه کرد: قبل از تردد در جاده‌ها از سالم بودن سیستم فنی خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و با باک پر اقدام به تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: به علت بارش برف و باران و لغزندگی معابر رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار