کد خبر: 1136541
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
حامد قهرمانی

بارسلونا با برتری ۳ بر صفر مقابل سویا گام بزرگی به سمت قهرمانی لالیگا برداشت. کاتالان‌ها یک‌شنبه شب در خانه میزبان سویا بودند و با ارائه یک بازی خوب و رو به جلو موفق شدند با سه گل میهمان خود را شکست دهند، اما برای ژاوی مهم‌تر از بردن سویا نتیجه‌ای بود که در دیدار مایورکا و رئال‌مادرید رقم می‌خورد. بارسا برد و اختلافش را با رئال حفظ کرد، اما مایورکا کاری کرد که این اختلاف حالا به هشت امتیاز برسد. مایورکا موفق شد با یک گل رئال مدعی را شکست دهد تا تیم کارلو آنجلوتی عملاً قهرمانی را به رقیب دیرین خود تعارف بزند. گل به خودی ناچو، کار رئال را در همان نیمه اول یکسره کرد، تا جایی که حتی پنالتی گرفته شده در نیمه دوم برای این تیم هم چاره‌ساز نشد و آسنسیو در غیاب بنزما آن را به دستان دروازه‌بان مایورکا سپرد.
حالا بارسا در جدول ۵۳ امتیازی است و رئال در همان عدد ۴۵ درجا زده است. با این حال آنجلوتی هنوز می‌گوید که امیدوار است و تیمش تا آخر می‌جنگد، حرفی که شاید خودش هم چندان به آن باور نداشته باشد: «ما تا آخر برای قهرمانی در لالیگا می‌جنگیم. هیچ چیز تمام نشده و بازی‌های زیادی باقی مانده است.» در اردوی مقابل هم ژاوی هنوز تیمش را قهرمان نمی‌داند: «ما نمی‌دانیم که در حال حاضر بهترین تیم لالیگا هستیم یا خیر، ولی این را می‌دانم که نمی‌توانیم کاملاً در آرامش باشیم، چراکه مثلاً یک شکست مقابل ویارئال در بازی بعد می‌تواند همه تردید‌ها را برگرداند. من امروز خوشحالم، اما از حالا به فکر آینده و بازی‌های بعدی هستم.»
ژاوی ادامه می‌دهد: «من هنوز خود را مدعی اصلی کسب قهرمانی نمی‌دانم، چون واقعاً مسابقات سختی در پیش داریم و باید حسابی حواسمان را جمع کنیم. الان که شرایط خوبی داریم و سرمست از پیروزی هستیم باید مراقب باشیم تا دچار اشتباه نشویم. رئال‌مادرید همیشه می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. ما نباید گارد خود را پایین بیاوریم، ما باید به یاد داشته باشیم که از کجا آمده‌ایم، سال گذشته کجا بودیم و الان کجا هستیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار