کد خبر: 1136150
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کارگردان فیلم سینمایی «هوک» گفت: با توجه به نظراتی که درباره فیلم می‌خوانم یا فیلم را با مردم می‌بینم فکر می‌کنم جا دارد تا فیلم را دوباره بررسی کنیم و احتمالا برای اکران تغییراتی در آن اعمال کنیم.

به گزارش جوان از ستاد خبری جشنواره یکم فیلم فجر، حسین ریگی درباره اینکه به نظر می‌رسد در فیلم «هوک» تلاش کردید جاذبه‌های گردشگری منطقه چابهار را به نمایش بگذارید؟ اظهار کرد: من به صورت کارت پستالی به سیستان و بلوچستان نگاه نمی‌کنم که فیلم را به صورت کارت پستالی پیش ببرم. این استان پتانسیل‌های بسیار خوبی برای کار دارد و به عبارتی بهشت مستندسازی و سوژه پردازی است. همان طور که سینما به این استان کوتاهی کرده من سعی می‌کنم به سیستان و بلوچستان به دید دیگری نگاه کنم.

وی که به دلیل کسالت دیر به سالن نمایش رسید، گفت: من زیر سرم بودم و دیر به سالن نمایش فیلم «هوک» در پردیس سینمایی ملت رسیدم، اما سعی کردم سه سالن را چک کنم و از پخش فیلم در سالن‌ها راضی بودم. فیلم نمایش داده شده نسخه اصلی نبود و برای آنکه فیلم را به جشنواره برسانیم سرعت عمل را بالا بردیم.

کارگردان «هوک» بیان کرد: با توجه به نظراتی که درباره فیلم می‌خوانم یا فیلم را با مردم می‌بینم فکر می‌کنم جا دارد تا فیلم را دوباره بررسی کنیم و احتمالا برای اکران تغییراتی در آن اعمال کنیم.

فیلم سینمایی «هوک» در آخرین سانس چهارمین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش گذاشته شد. این فیلم روایت بوکسوری اهل سیستان و بلوچستان است و نگاهی قهرمانانه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار