کد خبر: 1135941
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
کارگردان «عطرآلود» گفت: امیدوارم مصطفی زمانی سیمرغ بگیرد و دوست دارم این اتفاق بیفتد چرا که این امر تمایل هر کارگردانی برای عوامل فیلمش است.

هادی مقدم‌دوست درباره بازی متفاوت مصطفی زمانی، بازیگر فیلم عطرآلود تا چه اندازه احتمال نامزدشدن برای دریافت سیمرغ دارد؟ اظهار داشت: امیدوارم آقای زمانی سیمرغ بگیرد و دوست دارم این اتفاق بیفتد چرا که این امر تمایل هر کارگردانی برای عوامل فیلمش است، اما پاسخ قطعی به این پرسش منوط به این است که من آثار دیگر در جشنواره را دیده باشم، ارزیابی و مقایسه کنم تا بتوانم به پاسخ این پرسش برسم.

وی درباره بازخورد‌هایی که از اهالی رسانه درباره این فیلم سینمایی گرفته است، گفت: فکر می‌کنم فعلا رسیدن به پاسخ قطعی این پرسش زود است. البته نظر دوستان رسانه بسیار مهم است و نقد‌ها و یادداشت‌هایی که در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود، نقش بسیار مهمی دارد، اما این نظرات باید با بازخورد‌ها در سینما‌های مردمی تجمیع شود تا به نتیجه برسیم.

مقدم‌دوست درباره خانه قدیمی که در آن فیلمبرداری صورت گرفته است، گفت: انتخاب لوکیشن به عهده عوامل است، معمولا بعد از انتخاب لوکیشن، از آن فیلمبرداری می‌شود و بعد از بررسی فیلم‌ها به اتفاق طراح صحنه، فیلمبردار، صدابردار از لوکیشن بازدید می‌کنیم، اما ما این شانس را داشتیم که لوکیشن خیلی خوبی پیدا کنیم و بیشتر از همه شانس حضور آقای محمدرضا میرزامحمدی بود که بر اساس نیاز‌های داستان و ذوق ورزی خودش، خانه را به این شکل درآورد. ما خانه را کاملا تغییر دادیم که متناسب با فیلم باشد و ظرفیت تصویربرداری و سینمایی هم داشته باشد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار