کد خبر: 1135935
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان پس از سال‌ها انتظار اهالی فرهنگ و هنر و مردم کرمان با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بطور رسمی افتتاح شد.

تالار مرکزی شهر کرمان به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری استان کرمان و یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین تالار‌های فرهنگی کشور همزمان با سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و چهارمین روز دهه فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بطور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، طرح مطالعاتی تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان از سال ۸۲ آغاز و بعد از تهیه طرح در سال ۸۸ اجرای مجتمع فرهنگی هنری تالار مرکزی شهر کرمان به عنوان یک پروژه ملی، آغاز شد و در تمامی این سال‌ها مشکلات، مسائل و چالش‌های زیادی باعث تاخیر در بهره‌برداری از این پروژه و عدم تحقق وعده‌های مسئولان شده بود تا اینکه این پروژه با روی کار آمدن دولت مردمی و وعده وزیر فرهنگ پس از سال‌ها بلاتکلیفی بطور رسمی افتتاح شد.

لازم به ذکر است، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری شهر کرمان، در غرب این شهر، در بلوار شهید صدوقی جنب ساختمان مرکزی فنی حرفه‌ای بوده و در زمینی به مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع به عنوان مجموعه‌ای با عملکرد اصلی فرهنگی احداث شده و شامل فضاهایی، چون سالن تئاتر، سالن همایش و سالن موسیقی و سالن نمایشگاهی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار