کد خبر: 1135807
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرقد شهید سلیمانی به مقام والای سردار دلها ادای احترام کرد.

محمدمهدی اسماعیلی که به‌منظور افتتاح تالار مرکزی این شهر به کرمان سفر کرده، در بدو ورود به گلزار بین‌المللی شهدای کرمان رفت و به مقام شامخ سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

 وی پیش از خروج از گلزار در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در ارتباط با برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر گسترش ظرفیت فرهنگی مرقد مطهر شهید سلیمانی و ارتقا آن در سطح کشور، گفت: برنامه‌های خوبی در این ارتباط داریم و در حال پیگیری با مجلس شورای اسلامی هستیم، نمایندگان کرمان نیز برای تحقق این امر اعلام همکاری کرده‌اند.

 اسماعیلی در جمع خبرنگاران با تجلیل از شخصیت شهید سلیمانی، این شهید عالی مقام را ستود و اظهار داشت: سلیمانی کسی بود که جلوی تروریسم وحشتناک را در منطقه گرفت.

 وی به افتتاح تالار مرکزی کرمان پرداخت و خاطرنشان کرد: این مجموعه از بهترین‌هوای تاریخ فرهنگ و هنر کشور بوده و افتخار هنرمندان کرمان است، مجموعه‌ای زیبا و خوش‌ساخت که مبارک کرمانی‌ها و هنرمندان آن باشد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد و گفت: مقدمات این کار نیز به‌زودی با حمایت نمایندگان مجلس فراهم می‌شود.

اسماعیلی همچنین در خصوص دبیرخانه موسیقی نواحی با اشاره به اینکه این دبیرخانه از کرمان گرفته نشده است، متذکر شد: موسیقی نواحی سال آینده در چند ناحیه برگزار می‌شود که یکی از آنها کرمان است.

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار