کد خبر: 1135708
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
کارگردان فیلم سینمایی «شماره ۱۰»:
کارگردان فیلم سینمایی «شماره ۱۰» گفت: کشور ما در دهه‌های اخیر شرایط سخت‌تری داشته و فیلم‌های سینمایی نیز ساخته شده است. همان طور که در دهه ۶۰ شرایط سخت‌تری داشتیم و آثار سینمایی ساخته شدند. تولیدات سینمای ایران هیچگاه متوقف نشده و نمی‌شود.

ابراهیم اصغری اظهار کرد: کشور ما در دهه‌های اخیر شرایط سخت‌تری داشته و فیلم‌های سینمایی نیز ساخته شده است. همان طور که در دهه ۶۰ شرایط سخت‌تری داشتیم و آثار سینمایی ساخته شدند. تولیدات سینمای ایران هیچگاه متوقف نشده و نمی‌شود.

وی افزود: تهیه فیلم در سینمای ایران و جهان مسائل خود را دارد، اما یاد گرفتیم در شرایط مختلف کار خود را انجام دهیم. یک تیم منسجم در تولید یک اثر هنری همراه هستند و این امر به پشت سر گذاشتن مشکلات کمک می‌کند. یک اثر اگر بتواند با مردم ارتباط برقرار کرده و بخشی از نیاز مردم را پاسخ دهد، خستگی سازندگان را به حداقل می‌رسد.

کارگردان فیلم سینمایی «شماره ۱۰» ادامه داد: جشنواره فیلم فجر جشن ملی سینمای ایران است. مردم ایران قهرمان را دوست دارند؛ بخصوص قهرمانی که برگرفته از نسل امروز است. در سال‌های اخیر تولید آثار قهرمان‌محور کم شده و نسل جوان نیازمند الگو است. فیلم‌های دفاع مقدسیِ قهرمان محور در این زمینه می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

اصغری درباره فیلم سینمایی «شماره ۱۰» که در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در حال اکران است، بیان کرد: این اثر قصه منحصر بفردی دارد و تلاش‌های یک قهرمان را برای فرار از زندان دشمن نشان می‌دهد که از قهرمان به پهلوان تبدیل می‌شود. تلاش کردیم این فیلم کاری متفاوت باشد، با مخاطب امروز ارتباط برقرار کند و رضایت جوانان جلب شود.

وی که فیلمش با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده، اظهار کرد: امروز سینمای ایران، نیازمند نفسِ تازه است. صادقانه بگویم در ۱۰ سال گذشته، اولین باری بود که با بنیاد سینمایی فارابی مطمئن و راحت کار کردم. مدیریتی که به کارش آشناست، به تهیه‌کننده و فیلمساز اعتماد می‌کند. اعتماد نیاز جامعه است. این امر نقطه امیدی برای سینمای ایران محسوب است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار