کد خبر: 1135259
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۰ زن و مرد عضو شرکت هرمی کیونت در تهران خبر داد و گفت: این افراد ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان در تهران تحت عنوان شرکت هرمی موسوم به کیونت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، ۱۰ زن و مرد جوان با ایجاد یک شرکت هرمی موسوم به کیونت از افراد زیادی در تهران به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و پس از اعمال مجرمانه متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت متهمان را شناسایی کردند.

گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ، تحقیقات تخصصی را آغاز کردند و در ادامه با روش‌های علمی موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در نقاط مختلف تهران شدند، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی در گام بعدی و با هماهنگی با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در تهران با ایجاد شرکت هرمی موسوم به کیونت اعتراف کردند. گودرزی با بیان اینکه مالباختگان با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهمان را شناسایی کردند، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار