کد خبر: 1135232
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وآغاز ایام‌الله دهه فجر، مسابقه ۲۲۴۴ با اهدای جوایز نفیس در شبکه شاد برگزار می‌شود.

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وآغاز ایام‌الله دهه فجر، مسابقه ۲۲۴۴ در شبکه شاد برگزار می شود. این مسابقه در دو بخش ویژه برای دانش آموزان و معلمان گرانقدر برگزار خواهد شد و از جمله جوایز آن می توان به 44 دوچرخه ویژه دانش آموزان و 22 لپ تاپ ویژه معلمان اشاره کرد.
در این مسابقه که شامل بخش های مختلفی است دانش آموزان می توانند با مطالعه کتاب های «شاه دزد» و «چهل سال صعود» و همچنین تماشای کلیپ های «نبوغ ایرانی» که در بخش مسابقه ۲۲۴۴ شبکه شاد قرار گرفته است به سئولات مطرح شده پاسخ داده و شانس خود را برای دریافت جوایز ویژه افزایش دهند. همچنین معلمان می توانند با پاسخگویی به سوالات اختصاصی خود، برنده لپ تاپ شوند.
برای جمع آوری امتیاز و افزایش شانس دریافت جوایز، دانش آموزان باید به 15 سوال 40 امتیازی کتاب «شاه دزد»، 10 سوال 10 امتیازی کتاب «صعود 40 ساله» و 20 سوال 15 امتیازی درباره کلیپ های «نبوغ ایرانی» پاسخ دهند.
معلمان نیز می توانند با پاسخگویی به 20 سوال 5 امتیازی اختصاصی معلمین در این مسابقه شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.
شایان ذکر است، ویژه برنامه ۲۲۴۴ هرشب از ساعت 19 تا 20 در ایام دهه فجر به صورت زنده از شبکه شاد برگزار می¬شود. همچنین کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر می¬توانند کانال ۲۲۴۴ در شبکه شاد مراجعه نمایند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساجده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
خوبه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار