کد خبر: 1135012
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز گفت: دوره آموزشی مبین یا مدیریت برنامه‌های نماز در مدارس با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و همراهی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش تا پایان سال برای ۱۰ هزار نفر از مدیران مدارس غیردولتی برگزار می‌شود.

بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که با پیام مقام معظم رهبری و حضور رئیس‌جمهور و تنی چند از وزرا و صاحب نظران در وزارت کشور برگزار شد از فعالان اقامه نماز که فعالیت‌های موثری را در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز داشتند تقدیر شد.

منصور سرگزی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز و مدیر اجرایی اجلاس‌های سراسری نماز اظهار کرد: احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به دلیل برنامه‌ریزی ویژه و مؤثر در برگزاری دوره آموزشی نماز برای مدیران مدارس غیردولتی در زمینه فرهنگ‌سازی اقامه نماز در مدرسه که در بین مدیران مدارس غیردولتی استان‌های کشور برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر اجرایی اجلاس‌های سراسری نماز با بیان اینکه این تقدیر با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز تقدیم شد، اظهار کرد: انگشتری متبرک مقام معظم رهبری نیز به عنوان هدیه ویژه به ایشان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: دوره آموزشی مبین یا مدیریت برنامه‌های نماز در مدارس با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و همراهی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش تا پایان سال برای ۱۰ هزار نفر از مدیران مدارس غیردولتی برگزار خواهد شد.

سرگزی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته بیش از دو هزار نفر از مدیران در این دوره شرکت کردند که با برنامه‌ریزی انجام گرفته، تا پایان سال‌جاری این دوره در تمام استان‌های کشور و برای ده هزار نفر از مدیران مدارس غیردولتی در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار