کد خبر: 1134718
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به حساسیت خاص و منحصربه‌فرد مأموریت در سازمان انتظامی تأکید کرد که ابزار دشمن در جنگ شناختی، هیبریدی و ترکیبی موجود سبب شده است حساسیت کار پلیس نسبت به گذشته صدچندان شود.
سردار احمدرضا رادان در مراسم معارفه و تکریم فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: راه مقابله با توطئه‌های دشمن مسیر مشخص و معینی دارد و به این دلیل است که ما همواره به دشمنان اعلام کرده‌ایم که امروز از دیروز و فردا از امروز آماده‌تر هستیم و این اصلی است فراموش‌نشدنی، به همین دلیل است دشمن در هر فتنه، آشوب و هر توطئه‌ای چیزی جز یأس و ناامیدی و بی‌آبرویی نصیبش نمی‌شود، اما در مقابل رهاورد مدافعان امنیت اعم از بسیجیان مخلص تا نیرو‌های امنیتی و انتظامی، شرف، آبرو و افتخار است و این مسیر مهیا نمی‌شود مگر با توکل، آمادگی و قبول خدمت بی‌منت به مردم.
رادان اظهار داشت: مأموریت سردار محمدیان ادامه فعالیت سردار رحیمی است، البته براساس ابلاغ فرمانده معظم کل قوا با جهشی بیشتر و توأم با رأفت و اقتدار را انجام می‌دهند.
این مأموریت کسب رضایت خداوند در امتداد رضایت مردم، نظم و آرامش برای مردم، توجه به معیشت کارکنان، آموزش پرسنل و اقدامات پیش‌دستانه از جمله مهم‌ترین اهداف پیش‌رو است.
در این مراسم سردار عباسعلی محمدیان به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ معرفی و از خدمات سردار حسین رحیمی تجلیل شد. سردار حسین رحیمی هم فعالیت خود را به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا آغاز کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار