کد خبر: 1134002
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرزخبرداد
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در جریان برپایی آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر به خبرنگار روزنامه جوان در استان البرز گفت: آیین اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز برپا می شود.

سیدمحمدرضا موسوی زاده اظهار داشت : سازمان بسیج رسانه استان البرز با هدف ترویج خبر مومنانه و تبلور آن در یک سبقت رسانه ای با عنوان جشنواره رسانه ای ابوذر در هفتمین دوره به مرحله نهایی دست یافت.

به گفته وی، داوران جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که قوی ترین داوری را در این دوره اجرا کردند تمامی مطالب را خط به خط مورد تحلیل قرار دادند، همچنین در زمینه موشن گرافی آثار ویژه ای دریافت شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خبر مومنانه توضیح داد: جشنواره ابوذر با این نگاه توانست بیش از ۴۰۰ اثر را در حوزه های مختلف با محوریت شاخص های جشنواره دریافت کند.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه با در نظر گرفتن این شاخص ها و مولفه های رسانه ای از این حشنواره استقبال کردند و رسانه های بسیجی و ترویجی با رویکرد خبر مومنانه حضور یافتند.
موسوی زاده تصریح کرد: داوران جشنواره متناسب با شاخص های مبنایی آثار را مورد بررسی و واکاوی طی چهار روز قرار دادند و در نهایت آثاری که امتیاز و شاخص های بیشتری را داشتند را معرفی کردند.

وی یا اعلام این خبر که آیین اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در بهمن ماه برپا می شود، توضیح داد: در این دوره از جشنواره ۲ داور به عنوان مشاور به تیم داوری هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر افزوده شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: افراد شاخص در روز اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر معرفی، تکریم و تجلیل می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار