کد خبر: 1130924
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
میز خدمت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای با محوریت اشتغال و سلامت زنان جامعه در منطقه سهرابیه کرج در ادامه جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه در استان البرز در قالب ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد.

معاون مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: جشنواره ای با موضوعات اشتغال، مشاغل خانگی و فرصت های شغلی با همکاری واحدهای تولیدی و کارخانجات استان و با حضور تیم های کاریابی های غیر دولتی در منطقه سهرابیه کرج برگزار شد و علاوه بر مشاوره شغلی ، معرفی بانوان البرزی به مجموعه های تولیدی و صدور مجوزهای مشاغل خانگی و معرفی جهت اعطای تسهیلات مشاغل خانگی صورت پذیرفت.
مرضیه فهمیده در ادامه گفت: یکی از رویکردهای مورد نظر در این برنامه اشتغال پایدار بانوان عزیز بویژه مشاغل خانگی بود که با صدور گواهینامه های تخصصی و مهارت های فنی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران الزهرا (س) و همچنین مجوز های مشاغل خانگی ، شرایط اشتغال بانوان عزیز فراهم و با همکاری معاونت محترم اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر سازمان های حمایتی ، بهره مندی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال خانگی انجام خواهد شد.
وی در ادامه گفت : در این برنامه همچنین اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی به منظور مشاوره های خانواده در محل با حضور سرکار خانم دکتر حمیدی پزشک عمومی و جناب آقای دکتر حمید کوزه گرها خدمات رایگان پزشکی به بانوان و فرزندان عزیز آنها و مراجعین در خصوص غربالگری، سلامت بانوان صورت پذیرفت.
معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه با هدف غربالگری سلامت، آموزش مهارت‌های زندگی، خدمات مشاوره روانپزشکی و مدد کاری، خدمات کاریابی با محوریت مشاغل خانگی، ارائه خدمات اجتماعی با محوریت خانه های بهداشت کارگری در مناطق مورد نظر در دوره زمانی مشخص برگزار و بانوان عزیز از خدمات رایه شده بهره مند می شوند.
بانوانی که دارای مهارت هایی در زمینه مشاغل خانگی هستند می توانند جهت دریافت مجوز فعالیت به سامانه مشاغل خانگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار