کد خبر: 1127345
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
آرمین بینا

زن میانسال هنگام آشپزی در خانه‌اش متوجه درگیری در کوچه شد و زمانی که پنجره را باز کرد با دیدن دعوای خونین دو مرد ماجرا را به پلیس خبر داد. وقتی مأموران خود را به محل حادثه در شمال تهران رساندند با جسد بی‌جان یکی از طرفین دعوا مواجه شدند.
دقایقی به ساعت ۲۰ شامگاه شنبه ۱۰ دی‌ماه مانده بود که زنی میانسال با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس تماس گرفت و درگیری خونین دو مرد جوان را در یکی از کوچه‌های محله توانیر در شمال تهران به مأموران پلیس خبر داد.
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد به محل حادثه اعزام و داخل کوچه با جسد خونین مرد جوانی کنار موتورسیکلتی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. مأموران پلیس همزمان با حفظ صحنه جرم موضوع قتل مرد جوان را به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و لحظاتی بعد هم بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کرد.
تیم جنایی در نخستین شاخه از تحقیقات، هویت مقتول به نام حمید ۳۶ ساله را شناسایی کردند و دریافتند وی کارمند خدماتی اداره دولتی است و موتورسیکلت رها شده کنار جسد هم متعلق به خودش است.
شاهد عینی
یکی از ساکنان محل که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: «داخل آشپزخانه مشغول درست کردن شام بودم و از پنجره به بیرون نگاه می‌کردم که دو مرد داخل کوچه کنار موتورسیکلتی ایستاده بودند و با هم حرف می‌زدند. لحظاتی نگذشته بود که دیدم یکی از آن‌ها با چاقو مرد دیگر را می‌زند. با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم و مرد ضارب هم با شنیدن صدای من به سرعت از محل گریخت. وقتی با همسایه‌ها به داخل کوچه آمدیم، دیدیم مرد جوانی خونین کنار موتورسیکلت افتاده است و بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادیم، اما متأسفانه مرد جوان فوت کرد.»
قاتل ماسک‌دار
کارآگاهان جنایی در ادامه فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه را برای شناسایی قاتل بازبینی کردند. یکی از دوربین‌ها نشان داد دقایقی قبل از حادثه، مقتول سوار بر موتورسیکلتش و در حالی که قاتل هم ترک‌نشین او بود، وارد کوچه می‌شود. مقتول و قاتل هر دو از روی موتورسیکلت پیاده می‌شوند و با هم شروع به صحبت می‌کنند، اما ناگهان ترک‌نشین که ماسک به صورت دارد و چهره‌اش مشخص نیست، چاقویی از جیبش بیرون می‌آورد و هشت ضربه به مرد موتورسوار می‌زند و سپس به سرعت از محل فرار می‌کند.
مأموران پلیس سپس به سراغ همسر مقتول رفتند و از وی تحقیق کردند. زن جوان گفت: «شوهرم کارمند خدماتی یک اداره بود و بعدازظهر هم وقتی از محل کارش تعطیل می‌شد با موتورسیکلتش مسافر جابه‌جا می‌کرد. روز شنبه او مثل همیشه به محل کارش رفت و دیگر از او خبری نداشتیم تا اینکه ساعتی قبل به ما خبر دادند در درگیری با مرد دیگری به قتل رسیده است.»
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، بررسی فنی مأموران پلیس حکایت از آن داشت قاتل مسافر ناشناس مقتول نبوده و به احتمال زیاد قاتل و مقتول یکدیگر را می‌شناختند و قاتل هم با برنامه و نقشه قبلی مرد موتورسوار را به محل کشانده و به دلیل نامشخصی او را به قتل رسانده است، به همین دلیل هم چهره‌اش را با ماسک پوشانده تا شناسایی نشود.
تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار