کد خبر: 1119756
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش با اشاره به اینکه بسیج ورود خوبی به حوزه دانش‌بنیان داشته است، گفت: روحیه و تفکر بسیجی در هر کجا که وارد شده، برای کشور راهگشا بوده است.

امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش صبح امروز در جریان بازدید از نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج اظهار کرد: موضوعات متنوعی را در این نمایشگاه مشاهده کردیم که نخبگان بسیجی ما مبتکرانه و خلاقانه فناوری‌های خوبی را در حوزه دانش‌بنیان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: موضوعات جدید و قابل استفاده را در نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج شاهد بودیم و دستیابی به این دستاورد‌های مهم، جای تبریک دارد.

 مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش گفت: موضوعات در این نمایشگاه به شکل هدفمند انتخاب شده است و به شکل راهبردی به موضوعات نگاه کرده‌اند.  

امیر حاتمی تصریح کرد: حمایت از این حوزه‌ها، موضوع اجرایی است و باید دستگاه‌های اجرایی، حمایت از این دستاورد‌های دانش‌بنیان را انجام دهند.  

وی افزود: رهبر انقلاب نیز حمایت و تأکیدات ویژه‌ای در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.

 مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش، تأکید کرد: دوستان در این نمایشگاه در حوزه علم و فناوری دانش‌بنیان خوب عمل کرده‌اند و باید به اتصال آن به کسب و کار‌های کشور و حوزه‌های تولید و اقتصاد نیز توجه شود.  

امیر حاتمی ادامه داد: مسئولین حوزه‌هایی مانند دفاعی و کشاورزی باید دستاورد‌های خوبی را که نخبگان ما ارائه داده‌اند را ببینند و از آن حمایت کنند.  

وی تصریح کرد: استفاده از این دستاورد‌ها در حوزه فناوری‌های دانش‌بنیان، مهم است و دولت جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت این اتصال را دارد.

وزیر سابق دفاع گفت: تسهیلگری در روند کار شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه در بسیج، وظیفه دولت است.

امیر حاتمی تأکید کرد: نخبگان دانش‌بنیان بسیج در این نمایشگاه، اخلاص خود را در انجام فعالیت‌ها در حوزه علم و فناوری نشان دادند و این موضوع، کاملاً در فضای نمایشگاه مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج ورود خوبی به حوزه دانش‌بنیان داشته است، تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی در هر کجا که وارد شده، برای کشور راهگشا بوده است، همه ما مسئولیت داریم از این ظرفیت‌ها حمایت و استفاده کنیم.

مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش گفت: باید توجه خاصی به تجاری‌سازی و تبدیل به کسب و کار و ایجاد بازار این تولیدات دانش‌بنیان بسیج صورت گیرد.   

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار