کد خبر: 1119566
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

دو سارق سابقه‌دار که مرد جوانی را در شهر مشهدریزه شهرستان تایباد استان خراسان رضوی به خاطر سرقت زعفران به قتل رسانده بودند در دام مأموران پلیس گرفتار شدند.
به گزارش جوان، روز شنبه ۲۱ آبان‌ماه امسال به مأموران پلیس شهر مشهد‌ریزه از توابع شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی خبر رسید مرد جوانی در خانه‌اش به طرز مشکوکی به قتل رسیده است.
مأموران پلیس در محل حادثه با جسد مرد ۳۵‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود.
گفته‌های اعضای خانواده مقتول نشان داد عاملان قتل دو مرد هستند که برای سرقت زعفران به خانه آن‌ها رفته‌اند و با شلیک دو گلوله پدرشان را به قتل رسانده‌اند. از سوی دیگر در بررسی‌های محل حادثه مشخص شد عاملان قتل وقتی برای سرقت وارد خانه مقتول می‌شوند پس از شکستن شیشه در ورودی با مقتول روبه‌رو می‌شوند و او را با شلیک دو گلوله به قتل می‌رسانند و از محل فرار می‌کنند.
بدین ترتیب عاملان قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه مأموران پلیس دریافتند متهمان از سارقان سابقه‌دار هستند و پس از حادثه به شهر باخزر استان خراسان رضوی گریخته‌اند و زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده‌اند.
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. مأموران در بازرسی از مخفیگاه عاملان قتل سلاح گرم و فشنگ، ادوات کشاورزی و موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.
سرهنگ امیر امیراحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد با اعلام این خبر گفت: متهمان در بازجویی‌ها به قتل با انگیزه سرقت زعفران اعتراف کرده‌اند. عاملان قتل همچنین در بازجویی‌های فنی به سرقت‌های متعددی همچون سرقت پمپ‌بنزین مشهدریزه در سال ۹۵، سرقت موتورسیکلت و ادوات کشاورزی، سیم کابل و موارد دیگری اعتراف کرده‌اند.
متهمان پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار