کد خبر: 1119438
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اعلام کرد: فتنه اغتشاشات قرار بود از هفته دوم مهر و با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها آغاز شود که براساس یک اتفاقی، زودتر شروع شد و ۴۷ سازمان جاسوسی یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداختند.
سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه این استان در حال برگزاری است، گفت: در مورد ناآرامی های اخیر دشمن از جنگ ترکیبی در برابر ایران استفاده می کند.

وی افزود: شناخت راهبردها و تاکتیک های دشمن برای ما ضروری است، زیرا دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی از جنگ رو در رو ناامید شد و به سمت جنگ ترکیبی با استفاده از رسانه و عملیات روانی برای فریب ملت ایران برای همراه کردن برخی از ظرفیت ها که مستعد همراهی بودند، رفت.

به گفته سردار سلیمانی، دشمن در جنگ رودر رو و هم ترکیبی شکست خورده است و خود اسرائیلی ها و آمریکایی ها به این موضوع اعتراف کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: این حوادث اخیر دنباله همان تسلط آمریکایی در کشور ما است که طی ۴۴ سال گذشته از بین رفته است و آمریکایی ها می خواهند مواضع از دست رفته را بازسازی کنند.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته مقاومت کرده و در برابر این فتنه امریکایی و اسرائیلی ها هوشیاری نشان داد و با صبر و بردباری توانست صف اغتشاشگران را مشخص کند و امروز یاس دشمن را شاهدیم.

سلیمانی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب و با روی کار آمدن دولت مردمی در مسیر اصلاح برخی ناکارآمدی ها که وابسته به اقتصاد غربی بود، گام برداشتیم و امروز براساس آمارهای سازمان های بین المللی جزو ۲۰ کشور برتر دنیا در حوزه تولید ناخالص داخلی هستیم که البته این نکته برای دشمن دردآور است.

وی بابیان اینکه امروز رشد اقتصادی ما مثبت است، صادرات نفتی داریم و ارز وارد کشور می کنیم، گفت: باوجود تحریم های اقتصادی این نکته برای ملت های دنیا امیدبخش است.

رئیس سازمان بسیج مستضفان خاطرنشان کرد: فروش و صادرات نفت ایران امروز به هر میزان که بخواهیم انجام می شود و در حوزه علم هم پیشرفت های حیرت برانگیز داریم به نحوی که در درمان سرطان از طریق ژن درمانی، ایران یکی از سه کشور قادر به انجام آن است.

وی این را هم گفت که ما جزو پنج کشور در نانو و از لحاظ تعداد مهندس سوم دنیا هستیم و ایران در جایگاه دوم قدرت سدسازی دنیا است.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز واردات بنزین نداریم و حتی صادر کننده این سوخت هستیم و در همه ابعاد پیشرفت کرده ایم.

این مسئول اضافه کرد: این ملت در راه حرکت است؛ گام اول پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی بود و گام دوم تحقق دولت اسلامی است که رهبری بر آن تاکید دارند.

به گفته سردار سلیمانی، امروز گفتمان اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داده به هر جا که می روی از آفریقا تا اروپا و آسیا موضع و سخن از جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تحقق دولت اسلامی تکامل نمونه ای جذاب از حکومت اسلامی است و رهبری گفتند که ابایی از داشتن مشکلات نداریم چرا که اگر مشکلی باشد آن را حل می کنیم.

این مسئول اظهار داشت: زمانی تمدن اسلامی شکل می گیرد که دولت های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند یعنی جمهوری اسلامی تکثیر شود و تلاش دشمن این است این امر محقق نشود.

دولت اسلامی از طریق مردم سالاری محقق می شود

رئیس سازمان بسیج کشور افزود: دولت اسلامی از مسیر دیوان سالاری محقق نمی شود بلکه از طریق مردم سالاری ایجاد می شود؛ از یاد نبریم که بسیاری از مشکلات مردم به دلیل دیوان سالاری است.

این مسئول تاکید کرد: امروز باید ظرفیت های مردمی را به میدان بیاوریم و مردم و جوانان و نخبگان در راس امور قرار بگیرند؛ رهبری فرمودند که مردم باید از اقتصاد تا فرهنگ سالار خود باشند.

سردار سلیمانی یادآور شد: بسیج اعم از سازمان یافته و غیر سازمان یافته باید در عرصه های نقش آفرینی گام دوم انقلاب به میدان بیاید؛ چیزی که رهبری هدف گذاری کردند.

این مسئول گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران صاحب سرنوشت خود شد؛ در دوره پهلوی اول استعمار پیر انگلیس در یک فرآیندی که از قاجار شروع بود در ایران لانه کرد و کار را به جایی رساند که برای مملکت ما پادشاه انتخاب کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: اگر ملت ها در این مواقع آگاهی نداشته باشند صدمات جبران ناپذیری می بینند، اما ملت ایران در طول این سالها نشان داده که دارای تفکر و بصیرت است و باوجود فتنه های سنگین این ملت با تمسک به به روحیه انقلابی روبروی استعمار ایستاد و سرمشق بسیاری از ملت ها شد.

تشکیل مجامع مردم پایه در کنار دیوان سالاری مسیر تحقق مردم سالاری اسلامی است

وی گفت: نباید مانع ایفای نقش مردم شویم و در حیطه یک شهر و روستا مردم باید سالار خودشان باشند و البته در انتخابات هم مردم سالار خود هستند اما مجامع مردم پایه باید استمرار داشته باشد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مجمع بسیج کشور به زودی تشکیل می شود و در سال ۹۸ قرار بود این مجمع تشکیل شود که کرونا مانع شد اما تلاش می کنیم در اواخر دی یا بهمن ماه مجمع بسیج کشور تشکیل می شود.

اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) روز چهارشنبه برگزار شد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار