کد خبر: 1118293
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

بار دیگر در میدان ورزش شاهد اتفاقاتی شدیم که تحقق وعده‌های الهی را عینیت بخشید.
معتقدیم تحقق این آیه شریفه: (یدالله مع الجماعه) در همه‌ی ابعاد کارکرد دارد و امروز شاهد این بودیم هنگامی که علیرغم چند بازی گذشته تیم توانست بر اثر بزرگی افراد موثر و البته تبیین نقش ورزش در کا هش ناهنجاری‌های اجتماعی و نیز افزایش نشاط اجتماعی، بعد از اینکه سرود ملی ایران را همصدا فریاد زدند و زنگار شبهه را از خود دور کردند، نقش همدلی و اتحاد اثر خودش را در زمین مشخص نمود و شادی بازیکنان پس از به ثمر رسیدن گل نه تنها موجبات شادی گسترده‌ی ایرانیان شد بلکه شاهد هستیم که از اقصی نقاط ایران همه‌ی مظلومان جهان با برد ایران شادی کردند.
امروز نقش و الزام حضور افرادی که باید در کنار تیم حضور داشته باشند تا بتوانند در زمان‌های کلیدی و حساس موضوعات رو به صورت شفاف تبیین کنند بیش از پیش اهمیت پیدا کرد.
قطعا در کنار رشد فنی تیم و بازی هجومی و حساب شده امروز نسبت به بازی قبل، مشخص شد که مسأله تمرکز ذهنی یکی از مهمترین اصول هست که انصافا سرمربی تیم از پیام مهم برآمد.
البته انرژی مثبت ساطع شده از سوی ایرانیان به درون زمین که همان دعای خیر مردمان عزیزمان بود هم عامل موثری در این پیروزی شد.
البته خوابیدن در باد غرور این پیروزی می‌تواند پاشنه آشیل بازی مهم ایران با آمریکا باشد و جدای از نتیجه دیدار انگلیس و آمریکا، باشد پس بازیکنان باید با تکیه بر دلایل این پیروزی از اتفاقات این بازی عبور کرده و تمام تمرکز ذهن خود را بر روی بازی مهم و سرنوشت‌ساز با آمریکا معطوف کنند.
الان برای اولین بار در طول ادوار حضور ایران در جام جهانی هست که سرنوشت صعود ایران به دست خودمان هست و به، اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها بستگی ندارد.
باید منتظر ماند و دید که آیا ذهن تیم می‌تواند متمرکز بر بازی با آمریکا شود یا خیر که البته دعا میکنیم ان شاءالله همین اتفاق برای تیم ایران رغم بخورد و برای اولین بار از گروه خود عبور کنیم.
ان شاءالله

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار