کد خبر: 1117962
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی گفت: طرح ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر پس از ۱۴ سال توقف، اکنون در دولت سیزدهم ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید رئیس جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه از سال ۸۷ شروع شده است و اکنون ۱۴ سال که از عمر این پروژه سپری می شود.

وی یادآورشد: سال گذشته این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در مدت ۱۳ سال فقط ۳۰ درصد عملیات عمرانی آن پیش رفته بود که سال گذشته که با استقرار دولت مردمی تا امروز به ۷۳ درصد رسیده است.

عین اللهی اظهار داشت: در برنامه اجرایی این بیمارستان، طرح را مرحله بندی کردیم.

وزیر بهداشت: ساخت بیمارستان اسلامشهر در دولت سیزدهم به پیشرفت ۷۳ درصدی رسید

وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی گفت: در مرحله نخست بناست بخش درمانگاه ها و اورژانس آن احداث و در مرحله دوم بخش درمانی و بستری این بیمارستان آماده و افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پیشرفت فیزیکی قسمت اورژانس و درمانگاه ها به ۹۰ درصد رسیده است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم و بعد از موفقیت در مهار کرونا، وزیر بهداشت دولت مردمی بازدیدهای مستمری و توجه خاصی به طرح نیمه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر داشته است.

وزیر بهداشت: ساخت بیمارستان اسلامشهر در دولت سیزدهم به پیشرفت ۷۳ درصدی رسید

کم کاری در دولت های قبل، جنوب غرب تهران را با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه کرده به طوری که خود اسلامشهر با داشتن ۲ بیمارستان امام رضا (ع) با ظرفیت ۱۸۰ تختخواب و بیمارستان امام زمان (عج) با ظرفیت ۱۰۰ تختخواب، جوابگوی این ظرفیت از بیمار نیست.

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سال ۱۳۸۷ کلنگ خورد و طبق قول مسئولان وقت قرار بود تا سال ۱۳۹۲ با تزریق چهار میلیارد تومان این بیمارستان تکمیل شود اما داستان جور دیگری رقم خورد و امروز این بیمارستان قرار است به مساحت ۶۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه و در ۲ فاز احداث شود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار