کد خبر: 1117957
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
معاون اجرایی رئیس جمهور:
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: فاز نخست بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر شامل اورژانس و درمانگاه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
محسن منصوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید رئیس جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی بیمارستانی اسلامشهر ۱۴ سال قبل آغاز شده و تاکنون کارهای آن به کندی پیش رفته است.

وی یادآور شد: از سال گذشته تسریع در عملیات اجرایی این بیمارستان در مصوبات سفر رئیس جمهور به صورت کلی درج و بنا شد دولت برای اجرای آن تا ۴۰۰ میلیارد تومان کمک کند.

منصوری اظهار داشت: با این مصوبه عملیات اجرایی این بیمارستان سرعت گرفت و اکنون با حضور ۲۰۰ نیروی کار، به صورت سه شیفت این روند ادامه دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فاز نخست این بیمارستان شامل اورژانس و درمانگاه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و باقی آن نیز تا حداکثر یک سال و نیم آینده آماده بهره برداری می شود.

این مسئول برنامه بعدی بازدید رئیس جمهور از سفر به اسلامشهر را مترو اعلام و خاطرنشان کرد: احداث خط مترو اسلامشهر که بناست در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه پیدا کند، طرح بسیار مهمی است.

منصوری ادامه داد: این خط مترو باید کردیدر انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، توسعه خطوط ریلی در شهرستان های استان تهران اهمیت دارد.

به گفته وی، در شورای اداری مسائل استان و شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی مطرح و کارشناسی می شود.

آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، صبح امروز پنجشنبه (سوم آذر) وارد اسلامشهر شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.
اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار